hulbor til at bore i glas.
-
- Kejser fisk
- Reactions:
- 15
- Postnummer: 4040 Jyllinge
- Saltvand siden?: 2009
hulbor til at bore i glas.
hej
jeg skal til at borer nogle 32 mm hulder til et akvarie jeg skal lave fra bunden af og vil høre om der er nogen
som kenner en hjemme side hvor man kan købe hulbor til glas til en rimlig pris ?
jeg skal til at borer nogle 32 mm hulder til et akvarie jeg skal lave fra bunden af og vil høre om der er nogen
som kenner en hjemme side hvor man kan købe hulbor til glas til en rimlig pris ?
- Tom Ekelund
- Naso kirurg
- Reactions:
- 17
- Postnummer: 6000 Kolding
- Saltvand siden?: 2008
- Geografisk sted: Kolding
Re: hulbor til at bore i glas.
Saltvandfyn
- Carsten
- Rev haj
- Reactions:
- 20
- Postnummer: 3650 Ølstykke
- Saltvand siden?: 1976
- Geografisk sted: 3650 Ølstykke
Tom Ekelund skrev:Saltvandfyn
Dårligt råd! Har er markant dyrere med borene end de fåes andre steder. Og borene er næppe bedre.
http://cgi.ebay.com/2pcs-35mm-Diamond-c ... 1e5ef1b10d
Hey. Sikker på det er 32mm du skal bruge og ik 34mm? Mener ikke folk borer i 32mm nemlig.
Sorry mente 35mm. Jeg bestilte mine bor for 2 dage siden via denne side som en herindefra anbefalede.
http://thk.hk/onlinestore.php
http://thk.hk/onlinestore.php
- Tom Ekelund
- Naso kirurg
- Reactions:
- 17
- Postnummer: 6000 Kolding
- Saltvand siden?: 2008
- Geografisk sted: Kolding
Syntes bare at det nemmere og hurtigere og om de er bedere ved jeg ikke men har da boret nogle huller med samme bor.Carsten skrev:Tom Ekelund skrev:Saltvandfyn
Dårligt råd! Har er markant dyrere med borene end de fåes andre steder. Og borene er næppe bedre.
- ronny.w
- Rev haj
- Reactions:
- 17
- Postnummer: 6700 Esbjerg
- Saltvand siden?: 2007
- Geografisk sted: Esbjerg 38,5 km Fra kvong
- Kontakt:
Seriøst har saltvandfyn pisset på din sukker mad. det er da absolut ikke et dårligt råd at pege på saltvandfyn og hulbor.Carsten skrev:Tom Ekelund skrev:Saltvandfyn
Et eller andet sted var det en total upassende kommentar Carsten, viste godt du var gnaven, men viste ikke at du er både sur og gnaven

Måske er han dyrere end Ebay klart hvem er ikke lige det her hjemme ?

Så alle forslag vi laver til div. danske sider er tåblige

Jeg var tæt på og handle med ham saltvandfyn gutten, men det er bare en skam man ikke kan betale med dankort på hans side syntes jeg. Ellers var siden cool nok.
- ronny.w
- Rev haj
- Reactions:
- 17
- Postnummer: 6700 Esbjerg
- Saltvand siden?: 2007
- Geografisk sted: Esbjerg 38,5 km Fra kvong
- Kontakt:
Jan er flink nok, som de fleste forhandler i DK, bare ikke meget man hører til ham mere.jesper kristensen skrev:Jeg var tæt på og handle med ham saltvandfyn gutten, men det er bare en skam man ikke kan betale med dankort på hans side syntes jeg. Ellers var siden cool nok.
Og ja det er en stor ulempe, men udelukkende bankoverførelse
- Carsten
- Rev haj
- Reactions:
- 20
- Postnummer: 3650 Ølstykke
- Saltvand siden?: 1976
- Geografisk sted: 3650 Ølstykke
Det er da vist dig der kommer med en upassende komentar.ronny.w skrev:Seriøst har saltvandfyn pisset på din sukker mad. det er da absolut ikke et dårligt råd at pege på saltvandfyn og hulbor.Carsten skrev:Tom Ekelund skrev:Saltvandfyn
Et eller andet sted var det en total upassende kommentar Carsten, viste godt du var gnaven, men viste ikke at du er både sur og gnaven![]()
Måske er han dyrere end Ebay klart hvem er ikke lige det her hjemme ?![]()
Så alle forslag vi laver til div. danske sider er tåblige![]()
Per ved godt at jeg hverken er sur eller gnaven. Når jeg skriver at det er et dårligt råd, så er det fordi det ER det.
Har du lyst til at betale 4½ gang så meget for et bor??
1 stk 38mm bor koster 175,- hos saltvandfyn, men det samme bor koster 41,- på ebay.
Og nej ikke alle forslag er dårlige, men når der er så stor en forskel så jo.
-
- Grøn Chromis
- Reactions:
- 15
- Postnummer: 5500 Middelfart
- Saltvand siden?: 2010
Carsten skrev:Tom Ekelund skrev:Saltvandfyn
kan så give dig garanti på at hans er bedre ind de billige kineser bor der.. der har meget at sige med borets kvalitet

og lige en lille en: hvis du bore hullet op fra begger sider for du det pæneste resultat

-
- Grøn Chromis
- Reactions:
- 15
- Postnummer: 5500 Middelfart
- Saltvand siden?: 2010
men ville så også sige hvis du kun skal lave 2-3 huller kan du sagtens klare dig med de bilige bor
- Han$en
- Rev haj
- Reactions:
- 16
- Postnummer: 2990 Nivå
- Saltvand siden?: 2006
Jeg tager altså Carsten i hånden på denne konto. Der er absolut ingen grund til at give 175,- for et bor, medmindre manden skal bore 40 huller!
Jeg har et 28mm liggende der har boret 4 huller nu, og det kan i hvert fald klare et par stykker mere. Det gav jeg 26,- for, plus 14kr i forsendelse.
Jeg har et 28mm liggende der har boret 4 huller nu, og det kan i hvert fald klare et par stykker mere. Det gav jeg 26,- for, plus 14kr i forsendelse.
[center]Nuværende setup:
Innovative Marine Nuvo
Giesemann Aurora 1200
Aquaforest ProBiotic[/center]
Innovative Marine Nuvo
Giesemann Aurora 1200
Aquaforest ProBiotic[/center]
- Brian C
- Rev haj
- Reactions:
- 17
- Postnummer: 7000 Fredericia
- Saltvand siden?: 2005
- Geografisk sted: Fredericia
ja jeg er så ret sikker på at de er de samme bor, men forskellen er at Saltvandsfyn, skal svare moms, løn osv derfor bliver de nødvendigvis en del dyrere
men at de skulle være af en bedre kvalitet... næppe, for de ligner påfaldende dem jeg har fået hjem fra Hong Kong
og de bor fra Hong Kong, kan fint bore mange huller, de er slet ikke af dårlig kvalitet, da jeg købte mine 35 mm for laaaaang tid siden, regnede jeg osse med at de kun var fine til et begrænset antal huller, men de er still going strong
men at de skulle være af en bedre kvalitet... næppe, for de ligner påfaldende dem jeg har fået hjem fra Hong Kong
og de bor fra Hong Kong, kan fint bore mange huller, de er slet ikke af dårlig kvalitet, da jeg købte mine 35 mm for laaaaang tid siden, regnede jeg osse med at de kun var fine til et begrænset antal huller, men de er still going strong
Mvh. Brian
Nu uden saltvand, holder pause efter flere år med saltvand
og sikke stille der blev i det lille hjem *GG*
Nu nøjes jeg med at tage billeder af, og nyde andres flotte akvarier
Nu uden saltvand, holder pause efter flere år med saltvand
og sikke stille der blev i det lille hjem *GG*
Nu nøjes jeg med at tage billeder af, og nyde andres flotte akvarier
-
- Kejser fisk
- Reactions:
- 15
- Postnummer: 4040 Jyllinge