Beadlet Anemone / hesteanemone

Forum for alle der er nye indenfor hold af saltvandsakvarie.
Besvar
jane
Dværg kejser
Dværg kejser
Reactions:
14
Postnummer: 3460 Birkerød
Saltvand siden?: 2010
Geografisk sted: birkerød

Beadlet Anemone / hesteanemone

Indlæg af jane »

Hejsa

Ja jeg er ny her og vil høre om der er nogle som kunne hjælpe mig med at fortælle om en anemone som skulle hedde Beadlet Anemone / hesteanemone
Jeg kunne godt tænke mig at vide hvordan man skal passe den osv - med alt hvad i kan fortælle om denne lille fætter
hilsen jane
ole kekkonen
Rev haj
Rev haj
Reactions:
19
Postnummer: 5960 Marstal
Saltvand siden?: 1990

Re: Beadlet Anemone / hesteanemone

Indlæg af ole kekkonen »

velkommen til jane,det ligner ikke en almindelig anemone som vi kender herinde,i og med den ikke ser tropisk ud
Brugeravatar
Bingocaller
Rev haj
Rev haj
Reactions:
15
Postnummer: 1500-1799 København V

Indlæg af Bingocaller »

Link eller billed til sådan en fætter? Den kender jeg umiddelbart ikke?
Light travels faster than sound - maybe thats why some people appear bright until you hear them speak...
Brugeravatar
Carsten
Rev haj
Rev haj
Reactions:
21
Postnummer: 3650 Ølstykke
Saltvand siden?: 1976
Geografisk sted: 3650 Ølstykke

Indlæg af Carsten »

Bingocaller skrev:Link eller billed til sådan en fætter? Den kender jeg umiddelbart ikke?

Google er din ven!!
Brugeravatar
Carsten
Rev haj
Rev haj
Reactions:
21

Indlæg af Carsten »

jane skrev:Hejsa

Ja jeg er ny her og vil høre om der er nogle som kunne hjælpe mig med at fortælle om en anemone som skulle hedde Beadlet Anemone / hesteanemone
Jeg kunne godt tænke mig at vide hvordan man skal passe den osv - med alt hvad i kan fortælle om denne lille fætter
hilsen jane
Er du sprit ny ud i hobbyen, eller blot her inde??
Hvis du ikke har nogen erfaring med hobbyen, så vil jeg ikke anbefale dig at kaste dig over en anemone.
Flot er den, men kan også være lidt vanskelig, alt efter hvor den kommer fra.
Den findes i Nordsøen og helt ned i Middelhavet, så alt efter hvor den kommer fra, og kommer den fra de kølige vande, så
ville jeg ikke turde komme den i et almindeligt saltvandsakvarie.
Da den lever hvor der ikke forekommer klovnfisk, skal du heler ikke forvente at den slags fisk vil flytte ind i den.
Brugeravatar
Bingocaller
Rev haj
Rev haj
Reactions:
15

Indlæg af Bingocaller »

Var det ikke sådan en fætter ham den tidligere brugere (ham der lavede hjemmelavede LED løsninger og tit og oftest var på kant med andre medlemmer herinde - kan sgu ikke huske hans navn) hev hjem fra England?

Måske hvis nogen kan huske hans bruger jane kan søge på hans indlæg og derved hans erfaringer ?
Light travels faster than sound - maybe thats why some people appear bright until you hear them speak...
Brugeravatar
Han$en
Rev haj
Rev haj
Reactions:
16
Postnummer: 2990 Nivå
Saltvand siden?: 2006

Indlæg af Han$en »

Bingocaller skrev:Var det ikke sådan en fætter ham den tidligere brugere (ham der lavede hjemmelavede LED løsninger og tit og oftest var på kant med andre medlemmer herinde - kan sgu ikke huske hans navn) hev hjem fra England?

Måske hvis nogen kan huske hans bruger jane kan søge på hans indlæg og derved hans erfaringer ?
DanielXavier ;)
[center]Nuværende setup:
Innovative Marine Nuvo
Giesemann Aurora 1200
Aquaforest ProBiotic
[/center]
Brugeravatar
Carsten
Rev haj
Rev haj
Reactions:
21

Indlæg af Carsten »

Bingocaller skrev:Var det ikke sådan en fætter ham den tidligere brugere (ham der lavede hjemmelavede LED løsninger og tit og oftest var på kant med andre medlemmer herinde - kan sgu ikke huske hans navn) hev hjem fra England?

Hans erfaring kan vi nok ikke bruge til så meget. Han havde den kun i ganske kort tid inden han stoppede.
Brugeravatar
Bingocaller
Rev haj
Rev haj
Reactions:
15

Indlæg af Bingocaller »

Han$en skrev:

DanielXavier ;)
Præcis :)
Besvar

Tilbage til "Ny i faget?"