Nyt nano akvarie, hvilken skummer?

Forum for snak om Nano Reefs og alt hvad dertil hører.
Brugeravatar
classie
Foxface
Foxface
Reactions:
15
Postnummer: 5672 Broby
Saltvand siden?: 2010

Re: Nyt nano akvarie, hvilken skummer?

Indlæg af classie »

Nej, men nok min egen skyld. Skulle ikke have modded den med indbygget varmelegeme, det har taget al effekten... Her en måned efter opstart laver den allerhøjest en smule hvidt skum, resten bliver 100% flydende...
Så i dag har jeg lige bestilt en Red Sea Prizm Deluxe. Ved godt der er delte meninger omkring denne, men jeg synes det er mit eneste alternativ. Der skal være plads til varmelegeme og filtersok, skal hænge bagpå og have overfladeskimmer. Alle de fede der bare virker (Reef Octopus BH100-F, Aquamaxx HOB-1, Aqua-C Remora m.fl. iflg. diverse fora) kan kun fåes i USA eller med 110v pumpe :angry:
AndersNT
Rev haj
Rev haj
Reactions:
17
Postnummer: 8000 Århus C

Indlæg af AndersNT »

Okay.
Hvad ville du have valgt i den klasse der hvis du havde et mindre overløb?
Brugeravatar
classie
Foxface
Foxface
Reactions:
15

Indlæg af classie »

Pas, dem har jeg slet ikke set på...
leifkrarup
Rev haj
Rev haj
Reactions:
18
Postnummer: 5000 Odense C
Saltvand siden?: 2007
Geografisk sted: Odense

Indlæg af leifkrarup »

classie skrev:Nej, men nok min egen skyld. Skulle ikke have modded den med indbygget varmelegeme, det har taget al effekten... Her en måned efter opstart laver den allerhøjest en smule hvidt skum, resten bliver 100% flydende...
Så i dag har jeg lige bestilt en Red Sea Prizm Deluxe. Ved godt der er delte meninger omkring denne, men jeg synes det er mit eneste alternativ. Der skal være plads til varmelegeme og filtersok, skal hænge bagpå og have overfladeskimmer. Alle de fede der bare virker (Reef Octopus BH100-F, Aquamaxx HOB-1, Aqua-C Remora m.fl. iflg. diverse fora) kan kun fåes i USA eller med 110v pumpe :angry:
Det var en skam jeg har en næsten ny liggende som du kunne have købt billigt! :G :G
Innovative Marine 30 gallon, skummer Skim Mate Midsize , MP 10 , Kessil 350A Led.
Tidligere 250 liters: http://m.youtube.com/watch?v=6SVmvAfMTc4æ
Brugeravatar
classie
Foxface
Foxface
Reactions:
15

Indlæg af classie »

:OO