Mvh Brian [center]Startede saltvand i 2001, startede forummet i maj 2004, solgte 1300 liters baljen i 2009-10 og venter nu på bedre tid om XX antal år til at starte igen [/center]
ja jeg må snart lave et knæk, så jeg kan få råd til nogle flotte koraller!
men indtil videre må man væbne sig med tålmdighed. SU og saltvnads hobbien er ikke gode venner
Anders månsson skrev:SU og saltvnads hobbien er ikke gode venner
Tell me about it
Ja det er en flot balje... Den blå acropora der er simpelthen for fed !
Minder mig lidt om denne :
Vedhæftede filer
bluebottlebrush2.jpg (53.36 KiB) Vist 6559 gange
Mvh Brian [center]Startede saltvand i 2001, startede forummet i maj 2004, solgte 1300 liters baljen i 2009-10 og venter nu på bedre tid om XX antal år til at starte igen [/center]
Lars M skrev:Den grønne kunne godt ligne en seriatopora calliendrum. Jens Jørgen i Fredericia laver fragmenter af og til.
Jens Jørgens balje er tom !!
Eller det vil sige der er sten tilbage som dog bliver hentet af Kattegat centret snart
Jeg har også den grønne S. callindrium, men har endnu ikke lavet fragmenter af den. Jeg har den også i hvid, og kan da godt lave nogle fragmenter af den hvis der er interesse for det.
Carsten skrev:Jeg har også den grønne S. callindrium, men har endnu ikke lavet fragmenter af den. Jeg har den også i hvid, og kan da godt lave nogle fragmenter af den hvis der er interesse for det.
Hej Carsten
Den vil jeg da gerne købe et fragment af.
Men det er vel ikke nemt at få det transporteret i denne kolde tid
Søren du har vel allerede den grønne S. callindrium så vidt jeg husker ?
Jeg har de to stykker som i kan se nedenfor og jeg tror det er den samme koral ? Smuk er den hvertfald...
Vedhæftede filer
2.jpg (65.39 KiB) Vist 6481 gange
1.jpg (78.77 KiB) Vist 6482 gange
Jeg skal nok lave nogle stykker i den kommende weekend, men der går jo lige et par måneder endnu, får end at de er salgsklare. der skal vel lige være lidt "rod" på dem.
I stedet for at alle diskuterer hvad der foregår ku nogen måske spørge om tingenes rette sammenhæng.......
Da den nogen lige så godt ku være mig, har jeg sendt ham en mail. Så det ku jo være der kom faktuelle oplysninger.......
Lars M skrev:I stedet for at alle diskuterer hvad der foregår ku nogen måske spørge om tingenes rette sammenhæng.......
Da den nogen lige så godt ku være mig, har jeg sendt ham en mail. Så det ku jo være der kom faktuelle oplysninger.......
Det lyder vist som en god ide Lars
ttkthomsen - Sidst jeg var der(nogle måneder siden) havde han et kørende ja men om han det endnu ved jeg ikke.
Til ttkthomsen : da jeg var der nede for 14 dage siden havde han et stående på hans køleskab. Det så fint ud.
Til Lars M. : Det som han fortalte var at han skulle have lavet overlæggerren til hans akvarie om, og i samme omgang få ny forrude med optisk hvid glas.
Hans akvarie var tømt for koraller undtagent dem som han ville beholde selv, resten var solgt.
Martin
Saltvand gør sindet roligt og pungen tynd. _____________________________________________________________ 740l + 150l sump,
Lige præcis en Stylopora callindrium. Har begge farver hvid og grøn.
Ham korlaopdræteren som jeg kender i Tyskland, havde også fået fingeren i nogle 3 farvede, polypperne var en farve, vækstspidserne en anden og selve "stammen" en 3. Desværre havde han et MEGA uheld i febuar hvor det hele gik til. Om han har fået fat i nogle nye eller om han helt har droppet det, kna jeg desvære ikke svare på.