Trist med dine koraller

tror alle på et tidspunkt vil miste et eller andet desværre
Bruger du også det tilsætning fra Decocean? hvordan fungereredet
Mvh Nicki
Ja det er lidt surt. dog er jeg bare glad for at resten har klaret det. og ser ud til at stor trives.Marco R skrev:Nej hvor er det bare øv med de store koraller der, det squ synd for dig, at det skete![]()
Men fedt at det ser ud til at være på rette vej igen![]()
Og et lidt forsinket tillykke med et-årsdagen
Okay det lyder lidt underligt, men kun dejligt at det stortrives igenkenneth145 skrev:Ja det er lidt surt. dog er jeg bare glad for at resten har klaret det. og ser ud til at stor trives.Marco R skrev:Nej hvor er det bare øv med de store koraller der, det squ synd for dig, at det skete![]()
Men fedt at det ser ud til at være på rette vej igen![]()
Og et lidt forsinket tillykke med et-årsdagen
jeg aner stadig ikke hvad der gik galt. der er slet ingen sammenhæng i tabene. det er blandede koraller der stod forskellige steder i akvariet.
med andre koraller lige ved siden af der ikke har vist tegn på sygdom eller mistrivsel.
Det gør der til vinter. når jeg får mere gang i fragment akvariet. det er pt. fyldt med caulerpa alger. Men de skulle gerne kunne undværes når jeg får mine Bio pellets fra Moby.ronny.w skrev:Kenneth sig til når der knøgger noget af den lilla
Mange tak..T.B.P. skrev:Hey Kenneth, det er sq et meget meget flot akvarium du har set ud fra billederne.
Ja det ser godt ud, og må nok også indrømme at jeg også kan være med på den der!AndersNT skrev:Flot! Ser ud til at i har startet fornuftigt i stedet for de som de fleste at starte for småt (incl. mig selv).
Peters1 skrev:dælme nogle flotte koraller
![]()
En omrokering med den størrelse koraller kan ikke have været nem
Det må du ihvertfald.micogmaj skrev:hej kenneth , flotte koraller må man spørge hvor du har købt den acan henne?
dahm det var sku billigt.. var det den eneste eller er der flerekenneth145 skrev:Det må du ihvertfald.micogmaj skrev:hej kenneth , flotte koraller må man spørge hvor du har købt den acan henne?den er købt hos deepocean til 550 kr.