Mit vand virker grumset!
- PatrickZola
- Scooter Blenny
- Reactions:
- 14
- Postnummer: 4000 Roskilde
- Saltvand siden?: 2010
Mit vand virker grumset!
Det virker som om der flyder en masse partikler rundt i vandet hele tiden. Er stadig lidt inde i en algefase, er det derfor? Og går det bare over af sig selv?? Ja, jeg bruger Osmose vand, og jeg har kul og filtervat i.
- ronny.w
- Rev haj
- Reactions:
- 18
- Postnummer: 6700 Esbjerg
- Saltvand siden?: 2007
- Geografisk sted: Esbjerg 38,5 km Fra kvong
- Kontakt:
Re: Mit vand virker grumset!
Du bliver nødtil at præcisere helt nøjagtig hvad det er der flyder rundt. er det alger partikler eller er det mere alla støv fra dit sand eller er det vand bobler fra dit skummer. det kan skyltes mange ting.
Ud fra den beskrivelse kan det være mange ting og rigtig mange forskellige ting som spiller ind, og ud fra dit indlæg kan folk ikke give dig et ordenligt svar.
Ikke for at være nedladende eller noget, men man kan heller ikke svare på et indlæg som kun indeholder:
Hvorfor er mit sand beskidt hvad gør jeg forkert
Ud fra den beskrivelse kan det være mange ting og rigtig mange forskellige ting som spiller ind, og ud fra dit indlæg kan folk ikke give dig et ordenligt svar.
Ikke for at være nedladende eller noget, men man kan heller ikke svare på et indlæg som kun indeholder:
Hvorfor er mit sand beskidt hvad gør jeg forkert
- PatrickZola
- Scooter Blenny
- Reactions:
- 14
- Postnummer: 4000 Roskilde
- Saltvand siden?: 2010
Re: Mit vand virker grumset!
Jamen min skummer producerer også micro bobler. Ikk særlig mange, men lidt. Der små partikler der ellers hvirvler rundt i baljen, kan jeg ikk helt præcisere hvad er?? Syntes umiddelbart ikke at det ligner alger - jo lidt af det. Ellers er det mere som mini sandkorn (og har ikke sand som bundlag). Det er desværre af gode grunde svært at tage billeder af 
- tager heller ikke dit svar nedladende. Kun kontruktivt Ronny

- tager heller ikke dit svar nedladende. Kun kontruktivt Ronny