VIND ET GAVEKORT TIL 2000 DKR Deltag i konkurrencen HER.

salg/bortgivelse af mine ting fra William Jr.uden tilladelse

Forum for generel snak omkring saltvand.
Låst
Brugeravatar
TroJanRds
Kejser fisk
Kejser fisk
Reactions:
17
Postnummer: 8900 Randers
Saltvand siden?: 2009
Geografisk sted: Randers

salg/bortgivelse af mine ting fra William Jr.uden tilladelse

Indlæg af TroJanRds »

Hejsa alle sammen

Jeg laver dette indlæg pga. jeg har en hel del ting i klemme hos en Hr Flemming(william Jr.)
situationen er sådan at jeg skulle flytte i januar og kunne ik komme i min nye lejlighed før 2 mdr senére så manglede et sted at have mit akavarie til pasning . der kom Flemming ind i billedet han skulle nok passe det for mig uden problemer og kunne også sætte andre ting ud til ham.
det gjorde jeg i god tro og da der var gået lidt tid begyndte han at lave tråden om hans hawaie akvarie hvilket undrede mig for alt deri var mit untaget 2 sten og grus.. tingene begyndte at forfalde bla fordi det ik var sat skummer på og ingen sump system så jeg sagde selvfølgelig at jeg gerne vil komme og hjælpe med at lave det da mine koraler var ved at falme.. så knækkede han helt over og kaldte mig alt mulig men vi kom på talefod igeni kort tid.. så satte han akvariet til salg hvilke var i hans fulde rat da det ik var mit akvarie.. men undrede mig da det ik engang havde stået den halve tid som aftalt.
jeg konfronterede ham da jeg jo ville have mine ting fra akvariet skulle overleve.
fik så en lang pb hvori der bla stod at jeg ik havde vist interesse for akvariet osv.. fik den vildeste sviner og skulle ik vise mig hos ham mere eller kontakte ham...
prøver så at få mine ting i en lang periode og viste godt noget var gået tabt.. men uden held..
Nu var jeg nået der til jeg bare ville have mine ting men kunne jeg bare ik og vil heller ik fortælle hvad der var blevet af dyr osv.. har så selv fundet ud af og snakket med 2 herinde at han havde givet nogle af mine ting væk.
så nu hvor det er på det stadie hvor politiet er indblandet behøver jeg at vide om han har solgt noget akvarieudstyr eller andet til nogen herinde for er muligvis mine ting og skal bevise det over for politiet med de ting der evt. mangler på hans add af mine..

har julegaver og andet private ting i klemme hos ham han ik vil give mig og om det så skal tage mig hele livet vil jeg have alt tilbage eller erstattet derfor vigtigt at vide om noget er solgt éller givet ud af ham fra perioden 29 marts og til nu...har som sagt fundet og snakket med 2 medlemmer hvis navne jeg ik udgiver de kan selv give sig til kende hvis de vil..
og det er dyr og koraler de har fået..

håber i vil hjælpe mig med at få mine ting igen...ingen bliver indblandet eller hængt ud af mig på nogen måder.. HAN SKAL BARE AFLEVE`R HVAD DER IK ER HANS :devilish:

har har endda prøvet at sælge en sækkestol til en herinde fra, jeg fik i julegave af min søster..
er måløs :devilish: og indebrandt :devilish:

det var alt jeg ville :Peace:

Jan Dichmann tlf 24799060

Har mistet alt i mit akvarie som i kan se nogle få billeder af i min profil da han har slette mange af dem...

Han er utilregnlig og ved ik en skid om at holde koraler. han kan ik tål sandheden når det ik er efter hans hovede.. men at han kan tro han kan slippe afsted uden videre med at beholde det halve af mit indbo var det meste tom hjernet jeg har oplevet nogen gør til dato..
håber jeg kan få det meste tilbage når jag skal møde op med politiet på hans add..

Jeg taler aldrig mere med den mand og skal aldrig tale til mig igen.han er jordens størst NAR :devilish:
Brugeravatar
ronny.w
Rev haj
Rev haj
Reactions:
18
Postnummer: 6700 Esbjerg
Saltvand siden?: 2007
Geografisk sted: Esbjerg 38,5 km Fra kvong
Kontakt:

Re: salg/bortgivelse af mine ting fra William Jr.uden tilladelse

Indlæg af ronny.w »

Lyder ikke rart som en positiv oplevelse.
hvordan kan han slette billeder i Din!!! profil herinde?? har du givet ham dit password ?? og hvordan kan det være hvis du har kontaktet politiet at der er vente tid på en ransagning ??

Held og lykke med at erhverve dine ting retur :GO

Nu er det nat tid skal op om 4 timer igen :G
Brugeravatar
TroJanRds
Kejser fisk
Kejser fisk
Reactions:
17

Indlæg af TroJanRds »

ronny.w skrev:Lyder ikke rart som en positiv oplevelse.
hvordan kan han slette billeder i Din!!! profil herinde?? har du givet ham dit password ?? og hvordan kan det være hvis du har kontaktet politiet at der er vente tid på en ransagning ??

Held og lykke med at erhverve dine ting retur :GO

Nu er det nat tid skal op om 4 timer igen :G
har kun søgt råd ved politiet først hvordan jeg skulle forholde mig.. de vil jo helst have man prøver at finde ud af det selv.. men har anmeldt det for alvor i dag og skal snakke md vagthaven imorgen søndag

ang billeder var de linket fra noget websérver han havde.. så slettede dem vel for at pisse mig mere af...
Brugeravatar
Bosse
Dragefisk
Dragefisk
Reactions:
18
Postnummer: 9000 Aalborg
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af Bosse »

Fuck noget lort.. Håber det bliver løst.
Nyt akvarie, opdateres snarest med billeder
viewtopic.php?f=93&t=21670&p=226186#p226186
Brugeravatar
Hougaard
Æresmedlem
Æresmedlem
Reactions:
20
Postnummer: Ikke angivet
Saltvand siden?: 2005
Geografisk sted: Vancouver, Canada
Kontakt:

Indlæg af Hougaard »

Altså for lige at rekapitulere:

Har du købt noget af Flemming i angivne periode, vil Jan gerne vide hvad det er ?

Jan en positivliste ville hjælpe ret meget, altså en liste over de ting der kunne være solgt til andre.

Og så en lille advarsel med det samme, hold tråden civiliseret !
Brugeravatar
Kasper j.
Rev haj
Rev haj
Reactions:
17
Postnummer: 9000 Aalborg

Indlæg af Kasper j. »

Umiddelbart tror jeg ikke at det er en sag for politiet. Det er et civilt søgsmål, så du skal kontakte en advokat. Du kan evt. tale med dit forsikringsselskab, de fleste har faktisk advokathjælp igennem indboforsikringen, dog med en selvrisiko på 2500 kr. Du kan se det på forsikringsoversigten.

Man du skal indsamle så mange kvitteringer som muligt da et erstatningskrav i retten skal kunne dokumenteres. Billeder samt vurderinger af de enkelte koraller pris kan måske også bruges.

Jeg håber du får dine ting. :be:
Brugeravatar
KimH
Grøn Chromis
Grøn Chromis
Reactions:
14
Postnummer: 2830 Virum
Saltvand siden?: 2010

Indlæg af KimH »

Det lyder ikke som en god situation du er havnet i. Jeg er selv (om nogle måneder) jurist, og vil gerne hjælpe med hvad jeg nu kan. Alt hvad jeg skriver er naturligvis baseret på hvad du har skrevet, så det er muligt mine gæt er forkerte, da jeg ikke har hørt begge sider af sagen.

Jeg vil også mene at du skal anlægge et civilt søgsmål. Om du skal i byretten først, eller kan gå direkte til fogedretten, kommer lidt an på omstændighederne, men formentligt skal du hele den lange vej.
Derfor vil det klart være en fordel hvis i kan snakke sammen, og få det løst. Det andet bliver meget tidskrævende (eller ihvertfalad en lang affære) og også ret dyr, indledningsvist for dig, og senere formentligt for ham (da retten nok vil pålægge ham sagsomkostningerne hvis du vinder).

Ligemeget hvad vil det være en god ide, hvis du laver en liste over alle de ting der står hos ham, deres værdi, og kvitteringer på så meget som muligt. Hvis du kan finde billeder af koraller, fisk og andet akvarieudstyr, kan du sikkert få folk herinde til at værdisætte dem, den samlede ekpertise herinde skal nok tælle tungt i en retssag.

Du må lige holde os opdateret på hvad der sker, også med politiet. Hvis der er noget du ikke vil skrive her, kan du bare sende en PM.
Brugeravatar
spax
Rev haj
Rev haj
Reactions:
17
Postnummer: 9900 Frederikshavn
Saltvand siden?: 2008
Geografisk sted: Frederikshavn

Indlæg af spax »

Har du opsøgt ham på hans adresse? Det kan jo være når i står face to face, at der er andre boller på suppen. Så kan det jo godt være i kan komme på talefod igen, og finde ud af en ordenlig løsning.

Men håber for dig at du får alle dine ting tilbage. :h
Mvh kim

160L akvarie med 54L sump. Tunze overløb. Tunze 6045. Tunze 6015 x 2 . Tunze 9005 skummer. ATI sunpower 6x24w
viewtopic.php?f=92&t=48533
Brugeravatar
ronny.w
Rev haj
Rev haj
Reactions:
18
Postnummer: 6700 Esbjerg
Geografisk sted: Esbjerg 38,5 km Fra kvong
Kontakt:

Indlæg af ronny.w »

Det er vel grund nok til at exkludere sådan en mand fra forummet, såfremt det viser sig at være hold i anklagerne.
Brugeravatar
spax
Rev haj
Rev haj
Reactions:
17
Postnummer: 9900 Frederikshavn
Saltvand siden?: 2008
Geografisk sted: Frederikshavn

Indlæg af spax »

Ja det ville jeg sku også mene. Så har han slet ikke noget at gøre herinde mere. Men kun hvis der er hold i anklagerne
Mvh kim

160L akvarie med 54L sump. Tunze overløb. Tunze 6045. Tunze 6015 x 2 . Tunze 9005 skummer. ATI sunpower 6x24w
viewtopic.php?f=92&t=48533
Brugeravatar
StarF
Rev haj
Rev haj
Reactions:
18
Postnummer: 9530 Støvring
Geografisk sted: Støvring

Indlæg af StarF »

held og lykke med sagen håber der kommer en ordenlig afslutning på sagerne.
Senest rettet af StarF søn 5. sep 2010 10:38, rettet i alt 1 gang.
Brugeravatar
Flemish
Pudsereje
Pudsereje
Reactions:
14
Postnummer: 8983 Gjerlev Jylland

Indlæg af Flemish »

Jeg er pågældende "William Jr" og har oprettet ny bruger fordi at jeg mistede mit log in...

- Den gode Jan glemmer at oplyse at jeg Flemming har en god sum penge i klemme, og naturligvis ikke udlever uden aftale om tilbage betaling...

Du kunne istedet Jan have returneret på mine henvendelser istedet for at "gå under jorden"... Jeg hørte intet fra fra dig, og havde endda tilbudt at levere hos dig!

Der er desværre ikke meget sandt i det som fremkommer her! Men du er velkommen til at troppe op med politiet og ordne det i mindelighed istedet for dine latterlige løgne her og trusler om bål og brand i SMS.

Man er meget velkommen til at ekskludere mig som der foreslås, men jeg ser ikke at det har meget med noget at gøre...

Slut herfra.

Flemming.
Brugeravatar
Hougaard
Æresmedlem
Æresmedlem
Reactions:
20
Kontakt:

Indlæg af Hougaard »

Flemish skrev: Man er meget velkommen til at ekskludere mig som der foreslås, men jeg ser ikke at det har meget med noget at gøre...
Som jeg også har sagt til Jan, så tager forummet ikke side i den slags sager - De har altid to sider. Vi er hverken den udøvende eller dømmende magt :)

Men mit forslag er som i alle andre sager at de "stridende parter" mødes face-to-face og klarer problemerne "offline".
huttelihut
Naso kirurg
Naso kirurg
Reactions:
15
Postnummer: 2610 Rødovre

Indlæg af huttelihut »

du er da også uheldig flemming, ikke nok med at du mister hans ting du mister også dit login. Det er da bare skide uheldigt
Brugeravatar
TroJanRds
Kejser fisk
Kejser fisk
Reactions:
17

Indlæg af TroJanRds »

Flemish skrev:Jeg er pågældende "William Jr" og har oprettet ny bruger fordi at jeg mistede mit log in...

- Den gode Jan glemmer at oplyse at jeg Flemming har en god sum penge i klemme, og naturligvis ikke udlever uden aftale om tilbage betaling...

Du kunne istedet Jan have returneret på mine henvendelser istedet for at "gå under jorden"... Jeg hørte intet fra fra dig, og havde endda tilbudt at levere hos dig!

Der er desværre ikke meget sandt i det som fremkommer her! Men du er velkommen til at troppe op med politiet og ordne det i mindelighed istedet for dine latterlige løgne her og trusler om bål og brand i SMS.

Man er meget velkommen til at ekskludere mig som der foreslås, men jeg ser ikke at det har meget med noget at gøre...

Slut herfra.

Flemming.
Brugeravatar
Flemish
Pudsereje
Pudsereje
Reactions:
14

Indlæg af Flemish »

TroJanRds skrev:
Flemish skrev:Jeg er pågældende "William Jr" og har oprettet ny bruger fordi at jeg mistede mit log in...

Slut herfra.

Flemming.

Du er mere end velkommen til at få dine ting... Når du betaler din gæld!!

- Det var vidst b. la noget noget med at jeg betalte din el regning da de lukkede for din strøm fordi du ikke kunne betale!!

Du mindes stadig ikke at skylde penge??

Jeg imødeser at høre fra din advokat...
Brugeravatar
TroJanRds
Kejser fisk
Kejser fisk
Reactions:
17

Indlæg af TroJanRds »

Flemish skrev:
TroJanRds skrev:

Slut herfra.

Flemming.

Du er mere end velkommen til at få dine ting... Når du betaler din gæld!!

- Det var vidst b. la noget noget med at jeg betalte din el regning da de lukkede for din strøm fordi du ikke kunne betale!!

Du mindes stadig ikke at skylde penge??
Jeg imødeser at høre fra din advokat...
du mindes ik du fik dem da vi flyttede så .. gav dig 2000 i bilen under sidste flytning! skylder dig intet... du skylder mig derimod... hmm koraler fisk levende sten.. og hvordan var det nu ..du knuste en rude i det lille akvarie men det er jeg lage over for.. men flemming gider ik snakke med dig her.. du har jo ik nosser nok til at snakke om det face to face skal jo have magter med siger du...
Senest rettet af TroJanRds søn 5. sep 2010 18:45, rettet i alt 1 gang.
Brugeravatar
Flemish
Pudsereje
Pudsereje
Reactions:
14

Indlæg af Flemish »

Ahh du er så dygtig...

- Højere magter??

Jeg har ikke omtalte noget med højere magter... Du har!!

Det var jeg som ikke gad høre på dine trusler... Og du kunne have åbnet på en ordentlig facon, så var vi ikke endt her!

- Det er dig som baserer på antagelser og løgne, ikke jeg!!

Måske en advokat vil hjælpe dig til at løfte dialogen op på et lidt højere niveau...
wondersurfer
Rev haj
Rev haj
Reactions:
20
Postnummer: 4200 Slagelse
Geografisk sted: SØNDERUP VED SLAGELSE

Indlæg af wondersurfer »

okay måske denne tråd skal lukkes i en fart HOUUUUUUUGAARD
288 LTR GEISS- NYOS ZEN COMPACT CONE 250-3X50W MAXSPECT MAZZARA-4X6055+ TUNZE MULTICONTROLLER 7096
BOYU L200 KØLER
Brugeravatar
TroJanRds
Kejser fisk
Kejser fisk
Reactions:
17

Indlæg af TroJanRds »

Flemish skrev:Ahh du er så dygtig...

- Højere magter??

Jeg har ikke omtalte noget med højere magter... Du har!!

Det var jeg som ikke gad høre på dine trusler... Og du kunne have åbnet på en ordentlig facon, så var vi ikke endt her!

- Det er dig som baserer på antagelser og løgne, ikke jeg!!

Måske en advokat vil hjælpe dig til at løfte dialogen op på et lidt højere niveau...
du så smart og nedtale folk men griner bare af dig .... ja højere magter måtte jeg jo gå til da du jo nægtede alle gangene at jeg kunne få mine ting... du sagde ik engang hvorfor jeg ik kunne .. uhh glæder mig for har dine sindsyge pbèr du sendte til mig .. hvor man kan se du har en brist.. du er luskede og lokker folk til at skylde dig har jeg mange pb er med.. .. men slut nu hvis du vil snakke bliver det face to face ik andet gider dig ik mere heller ik her... sejl i din egen sø..

ps husk nu at finde dine bevise..
Brugeravatar
Hougaard
Æresmedlem
Æresmedlem
Reactions:
20
Kontakt: