Jeg laver dette indlæg pga. jeg har en hel del ting i klemme hos en Hr Flemming(william Jr.)
situationen er sådan at jeg skulle flytte i januar og kunne ik komme i min nye lejlighed før 2 mdr senére så manglede et sted at have mit akavarie til pasning . der kom Flemming ind i billedet han skulle nok passe det for mig uden problemer og kunne også sætte andre ting ud til ham.
det gjorde jeg i god tro og da der var gået lidt tid begyndte han at lave tråden om hans hawaie akvarie hvilket undrede mig for alt deri var mit untaget 2 sten og grus.. tingene begyndte at forfalde bla fordi det ik var sat skummer på og ingen sump system så jeg sagde selvfølgelig at jeg gerne vil komme og hjælpe med at lave det da mine koraler var ved at falme.. så knækkede han helt over og kaldte mig alt mulig men vi kom på talefod igeni kort tid.. så satte han akvariet til salg hvilke var i hans fulde rat da det ik var mit akvarie.. men undrede mig da det ik engang havde stået den halve tid som aftalt.
jeg konfronterede ham da jeg jo ville have mine ting fra akvariet skulle overleve.
fik så en lang pb hvori der bla stod at jeg ik havde vist interesse for akvariet osv.. fik den vildeste sviner og skulle ik vise mig hos ham mere eller kontakte ham...
prøver så at få mine ting i en lang periode og viste godt noget var gået tabt.. men uden held..
Nu var jeg nået der til jeg bare ville have mine ting men kunne jeg bare ik og vil heller ik fortælle hvad der var blevet af dyr osv.. har så selv fundet ud af og snakket med 2 herinde at han havde givet nogle af mine ting væk.
så nu hvor det er på det stadie hvor politiet er indblandet behøver jeg at vide om han har solgt noget akvarieudstyr eller andet til nogen herinde for er muligvis mine ting og skal bevise det over for politiet med de ting der evt. mangler på hans add af mine..
har julegaver og andet private ting i klemme hos ham han ik vil give mig og om det så skal tage mig hele livet vil jeg have alt tilbage eller erstattet derfor vigtigt at vide om noget er solgt éller givet ud af ham fra perioden 29 marts og til nu...har som sagt fundet og snakket med 2 medlemmer hvis navne jeg ik udgiver de kan selv give sig til kende hvis de vil..
og det er dyr og koraler de har fået..
håber i vil hjælpe mig med at få mine ting igen...ingen bliver indblandet eller hængt ud af mig på nogen måder.. HAN SKAL BARE AFLEVE`R HVAD DER IK ER HANS

har har endda prøvet at sælge en sækkestol til en herinde fra, jeg fik i julegave af min søster..
er måløs

det var alt jeg ville

Jan Dichmann tlf 24799060
Har mistet alt i mit akvarie som i kan se nogle få billeder af i min profil da han har slette mange af dem...
Han er utilregnlig og ved ik en skid om at holde koraler. han kan ik tål sandheden når det ik er efter hans hovede.. men at han kan tro han kan slippe afsted uden videre med at beholde det halve af mit indbo var det meste tom hjernet jeg har oplevet nogen gør til dato..
håber jeg kan få det meste tilbage når jag skal møde op med politiet på hans add..
Jeg taler aldrig mere med den mand og skal aldrig tale til mig igen.han er jordens størst NAR