VIND ET GAVEKORT TIL 2000 DKR Deltag i konkurrencen HER.

Mobys tur til DeJong

Forum for generel snak omkring saltvand.
Brugeravatar
Valentin
Rev haj
Rev haj
Reactions:
16
Postnummer: 8600 Silkeborg
Saltvand siden?: 2008
Geografisk sted: Silkeborg/linå

Re: Mobys tur til DeJong

Indlæg af Valentin »

Puha ikke rart at høre med djævle øen.. Nu endelig ikke glemme det danske sprog..griner..
Mvh Troels

Husk at være gode ved hinanden, det betaler sig..smiler..
Brugeravatar
Tobias
Picasso aftrækker
Picasso aftrækker
Reactions:
16
Postnummer: 9000 Aalborg
Saltvand siden?: 2009
Geografisk sted: Vejgaard

Indlæg af Tobias »

Jeg lover dig at jeg vil gøre alt hvad jeg kan for ikke at påtage deres underlige dialekt! :y
Brugeravatar
Valentin
Rev haj
Rev haj
Reactions:
16

Indlæg af Valentin »

Du er sku en god dreng Tobias..

Vi skal jo også helst kunne forstå dig når/hvis du vender tilbage til dk igen..
Mvh Troels

MMartin
Rev Papegøje fisk
Rev Papegøje fisk
Reactions:
17
Postnummer: 3600 Frederikssund
Saltvand siden?: 2007
Geografisk sted: 3600 Frederikssund

Indlæg af MMartin »

Hehe, i lyder som to københavnere :beer:
Brugeravatar
Tobias
Picasso aftrækker
Picasso aftrækker
Reactions:
16

Indlæg af Tobias »

Valentin skrev:Du er sku en god dreng Tobias..

Vi skal jo også helst kunne forstå dig når/hvis du vender tilbage til dk igen..
Ja, alt andet ville være noget værre noget!
MMartin skrev:Hehe, i lyder som to københavnere :beer:
Mig ikke forstå hvad du sir'? O:
Brugeravatar
Valentin
Rev haj
Rev haj
Reactions:
16

Indlæg af Valentin »

Hehe.. eller to kællinger..smiler..
Mvh Troels

Brugeravatar
Tobias
Picasso aftrækker
Picasso aftrækker
Reactions:
16

Indlæg af Tobias »

Haha x)
Brugeravatar
Kjaer
Klovnfisk
Klovnfisk
Reactions:
15
Postnummer: 4700 Næstved
Saltvand siden?: 2010
Geografisk sted: næstved

Indlæg af Kjaer »

Tobias skrev:Jeg lover dig at jeg vil gøre alt hvad jeg kan for ikke at påtage deres underlige dialekt! :y
Haha, bare vent - den kryber ind på dig. Min Esbjergensiske svigerinde bliver taget for Københavner, og hun er ikke flyttet til djævleøen, men bor bare sammen med min lillebror.

Muahahaha
Mvh Rasmus

125 l cube, 40 l sump
Brugeravatar
Tobias
Picasso aftrækker
Picasso aftrækker
Reactions:
16

Indlæg af Tobias »

Haha..

Hvis jeg skal være ærlig, så er jeg faktisk halv sjællænder :oops:
Brugeravatar
Kjaer
Klovnfisk
Klovnfisk
Reactions:
15

Indlæg af Kjaer »

Schwensen skrev:
Kjaer skrev:Han slettede min bestilling, fordi det kun var et par klovne og dannebrogsrejer, og det fylder forholdsvist meget. Surt!
Hold da op! Hvornår bestilte du da? Det er alligevel vildt, at han får så mange bestillinger, at han ikke kan behandle dem alle. Også lidt synd for ham, for han vil jo gerne, men han er nok blevet lidt overrasket over de mange bestillinger!

Men jeg har heller ikke fået nogen mail :S og jeg bestilte d. 13. august!

Jeg bestilte d. 23. August. Egentlig synes jeg, at det ville være mere reelt, hvis man afgjorde hvilke ordrer der skulle slettes, ved at lade det være afgjort af hvornår folk havde bestilt i stedet for hvor stor ordren er, men kan da godt se, at det ville være surt for Moby, at skulle slette en stor ordre, for at have plads til en mindre.

Synes bare ikke, det er helt rimeligt, at det vil være min ordre, der bliver slettet igen, hvis samme problem opstår næste gang, han skal afsted. Med mine 125 l kommer jeg jo aldrig til at være en af de "store" ordrer.

Anyway, jeg skriver selv ovenstående til ham.
Mvh Rasmus

125 l cube, 40 l sump
Brugeravatar
Kjaer
Klovnfisk
Klovnfisk
Reactions:
15

Indlæg af Kjaer »

Tobias skrev:Haha..

Hvis jeg skal være ærlig, så er jeg faktisk halv sjællænder :oops:
Jeg er også andengenerationsindvandrer - Jeg har aner i midtjylland. :beer:
Mvh Rasmus

125 l cube, 40 l sump
Brugeravatar
Valentin
Rev haj
Rev haj
Reactions:
16

Indlæg af Valentin »

Kjaer..

Kunne man ikke finde en anden fra forum at slå sig sammen med så, eller flere og en af jer henter og så deler i poserne bag efter, så burde det da nemt kunne lade sig gøre, og i kunne endda skiftes til at være ham der køre.. Så hjælper alle hinanden og i får hilst lidt på andre i jeres nær område..smiler..

God potentiale for fragment bytning
Mvh Troels

Brugeravatar
Kjaer
Klovnfisk
Klovnfisk
Reactions:
15

Indlæg af Kjaer »

Valentin skrev:Kjaer..

Kunne man ikke finde en anden fra forum at slå sig sammen med så, eller flere og en af jer henter og så deler i poserne bag efter, så burde det da nemt kunne lade sig gøre, og i kunne endda skiftes til at være ham der køre.. Så hjælper alle hinanden og i får hilst lidt på andre i jeres nær område..smiler..

Det er der selvfølgelig noget om, men lidt svært, når han skriver og aflyser ordren lige inden han tager afsted...

Men igen - jeg går ikke ud fra, at han salv havde regnet med at rende ind i den grad af pladsmangel. Ellers havde han vel taget forholdsregler på forhånd.
Mvh Rasmus

125 l cube, 40 l sump
Schwensen
Rev haj
Rev haj
Reactions:
16
Postnummer: 4293 Dianalund

Indlæg af Schwensen »

Kjaer skrev:
Valentin skrev:Kjaer..

Det er der selvfølgelig noget om, men lidt svært, når han skriver og aflyser ordren lige inden han tager afsted...

Men igen - jeg går ikke ud fra, at han salv havde regnet med at rende ind i den grad af pladsmangel. Ellers havde han vel taget forholdsregler på forhånd.
Tror jeg at du kan være helt sikker på, at han ikke havde regnet med! Men synes skam også det er ærgeligt for dig! Men mon ikke han tager ved lære af denne gang så?
Brugeravatar
Carsten
Rev haj
Rev haj
Reactions:
21
Postnummer: 3650 Ølstykke
Saltvand siden?: 1976
Geografisk sted: 3650 Ølstykke

Indlæg af Carsten »

Det er jo nok fordi der er mange mindre ordrer, og hver order kommer jo i sin egen kasse. Så der er meget spildplads.
Og vel hellere være sikker på at der er plads til det hele frem for at måtte efter lade noget dernede.
Brugeravatar
Deep Ocean
Dværg kejser
Dværg kejser
Reactions:
16
Postnummer: 2625 Vallensbæk
Saltvand siden?: 1995
Geografisk sted: Vallensbæk
Kontakt:

Indlæg af Deep Ocean »

Hej Allesammen.

Jeg er i Holland og har desvaerrer ikke haft internet forbindelse foer i iaftes. Telefonen har jeg slukket grundet udgifter i data trafik. Jeg har svaret alle mails.
Bio Jeg er kommet til at misse at sende dig en mail har sendt dig en, og din bestilling er med.
Vedroende alle der ikke faar noget med denne gang, endnu engang beklager jeg, og vil forsoge at finde en loesning paa dette til an anden gang, enten med en storre varevogn eller via interne aftale om at laegge flere bestillinger i en flamingo kasse saa man selv kan dele ved ankomsten. Desvaerre har jeg som sagt matte aflyse bestillinger der kun om handler 2-3 varer som der gaar en hel flamingokasse til, og da det har varet lidt overvaeldene med bestillinger denne gang har jeg tilfaeldigt valgt nogle faa fra.
Alle der ikke har fået deres ordre med denne gang vil få 8% rabat på deres næste dejong bestilling uanset størrelse.
Jeg har virkelig blevet sat paa overarbejde denne omgang med faa timers soevn og prover at gore det saa godt som muligt for alle parter.

Mvh Moby
Senest rettet af Deep Ocean søn 5. sep 2010 23:39, rettet i alt 1 gang.
[center]http://www.deepoceanshop.dk[/center]
[center]Så er du ikke på Bar bund. Kom med på bølgen hos Deep Ocean[/center]
Brugeravatar
Han$en
Rev haj
Rev haj
Reactions:
16
Postnummer: 2990 Nivå
Saltvand siden?: 2006

Indlæg af Han$en »

Kunne der som alternativ ikke enten køres ture lidt oftere, eller benyttes kasser af passende størrelse fra De Jong's side?

Fx. til 2 rejer, og en Trimma, kunne man jo sagtens nøjes med en 30x20x20 flamingo-boks eller der omkring.
[center]Nuværende setup:
Innovative Marine Nuvo
Giesemann Aurora 1200
Aquaforest ProBiotic
[/center]
Brugeravatar
HyBrider
Foxface
Foxface
Reactions:
15
Postnummer: 8541 Skødstrup
Geografisk sted: Aarhus, Skødstrup
Kontakt:

Indlæg af HyBrider »

Deep Ocean skrev:Hej Allesammen.

Jeg er i Holland og har desvaerrer ikke haft internet forbindelse foer i iaftes. Telefonen har jeg slukket grundet udgifter i data trafik. Jeg har svaret alle mails.
Bio Jeg er kommet til at misse at sende dig en mail har sendt dig en, og din bestilling er med.
Vedroende alle der ikke faar noget med denne gang, endnu engang beklager jeg, og vil forsoge at finde en loesning paa dette til an anden gang, enten med en storre varevogn eller via interne aftale om at laegge flere bestillinger i en flamingo kasse saa man selv kan dele ved ankomsten. Desvaerre har jeg som sagt matte aflyse bestillinger der kun om handler 2-3 varer som der gaar en hel flamingokasse til, og da det har varet lidt overvaeldene med bestillinger denne gang har jeg tilfaeldigt valgt nogle faa fra.
Jeg har virkelig blevet sat paa overarbejde denne omgang med faa timers soevn og prover at gore det saa godt som muligt for alle parter.

Mvh Moby
Hey Moby.

Fint med lidt opfølgning - jeg så tilfældigvis tråden herinde, da jeg lige har set min bekræftelse.
Jeg har ligeledes sendt dig en mail omkring evt. ændringer, i henhold til din information omkring, at man bør tjekke i overensstemmelse med De Jong's lagerliste.

Hvis du når at se min mail, og der skal laves rettelser i henhold til ting der ikke er på hans lagerliste, håber jeg du får tid til det. Hvis ikke, så går verden nok ikke under alligevel :)
Men jeg har prøvet at formulere mig så kort og konkret som muligt.

Vi ses i Århus :)

//Hedemann
//Karsten
Brugeravatar
bio
Rev haj
Rev haj
Reactions:
17
Postnummer: 7323 Give
Geografisk sted: Givskud
Kontakt:

Indlæg af bio »

Som Moby også skriver, så har jeg modtaget en mail og mine ting er med :GO Omkring afhentning skriver han at det er ved McDonalds ved motorvejen i Vejle, men der er to McDonalds der ligger ud til motervejen i Vejle, er der evt. nogen der ved hvilken en det er (Transportvej 4 eller Jens Ravnsvej 1)? Jeg har ikke skrevet og spurgt Moby selv, da jeg ikke forventer at han kommer på nettet igen. Hvis der ikke er nogen der ved det, spørger jeg ham bare når han ringer, men det ville bare være meget rart at vide, så jeg ved hvor travlt jeg har når han ringer...
Mvh Lasse

Biolog, Nordic Reef
Brugeravatar
nbd
Rev haj
Rev haj
Reactions:
17
Postnummer: 6000 Kolding
Saltvand siden?: 1988
Geografisk sted: Kolding

Indlæg af nbd »

Moby skriver, at jeg skal afhente på Snoghøj Landevej 2 på benzintanken (Fredericia). Den adresse kan google maps ikke finde. Kan nogen hjælpe?
Brugeravatar
StarF
Rev haj
Rev haj
Reactions:
18
Postnummer: 9530 Støvring
Geografisk sted: Støvring

Indlæg af StarF »

bio skrev:Som Moby også skriver, så har jeg modtaget en mail og mine ting er med :GO Omkring afhentning skriver han at det er ved McDonalds ved motorvejen i Vejle, men der er to McDonalds der ligger ud til motervejen i Vejle, er der evt. nogen der ved hvilken en det er (Transportvej 4 eller Jens Ravnsvej 1)? Jeg har ikke skrevet og spurgt Moby selv, da jeg ikke forventer at han kommer på nettet igen. Hvis der ikke er nogen der ved det, spørger jeg ham bare når han ringer, men det ville bare være meget rart at vide, så jeg ved hvor travlt jeg har når han ringer...
det er ved dtc
Brugeravatar
bio
Rev haj
Rev haj
Reactions:
17
Postnummer: 7323 Give
Geografisk sted: Givskud
Kontakt:

Indlæg af bio »

Okay, mange tak for det...
Mvh Lasse

Biolog, Nordic Reef
Brugeravatar
StarF
Rev haj
Rev haj
Reactions:
18
Postnummer: 9530 Støvring
Geografisk sted: Støvring

Indlæg af StarF »

nbd skrev:Moby skriver, at jeg skal afhente på Snoghøj Landevej 2 på benzintanken (Fredericia). Den adresse kan google maps ikke finde. Kan nogen hjælpe?
Bødkervej 5
7000 Fredericia

Lige over den, ligger der en ok station (mener jeg det er) det er der i skal mødes. tjek evt google maps.
Brugeravatar
Kjaer
Klovnfisk
Klovnfisk
Reactions:
15

Indlæg af Kjaer »

Han$en skrev:Kunne der som alternativ ikke enten køres ture lidt oftere, eller benyttes kasser af passende størrelse fra De Jong's side?

Fx. til 2 rejer, og en Trimma, kunne man jo sagtens nøjes med en 30x20x20 flamingo-boks eller der omkring.
Synes ideen er god med mindre flamingokasser. Sidst fik jeg en enkelt dannebrogsreje i en kæmpe kasse. Det så helt åndsvagt ud.

Jeg synes til gengæld ikke, at man kan ønske flere ture. Jeg synes, at det er helt fantastisk, at Moby tager de her sindsyge ture for at skære priserne ned, men synes ikke, at man kan forlange af ham, at han tager turen oftere. Det tager hårdt på søvn o.s.v. hver gang.
Mvh Rasmus

125 l cube, 40 l sump
Brugeravatar
klisby
Palet kirurg
Palet kirurg
Reactions:
15
Postnummer: 8700 Horsens
Geografisk sted: Horsens, Denmark

Indlæg af klisby »

Kjaer skrev:
Han$en skrev:Kunne der som alternativ ikke enten køres ture lidt oftere, eller benyttes kasser af passende størrelse fra De Jong's side?

Synes ideen er god med mindre flamingokasser. Sidst fik jeg en enkelt dannebrogsreje i en kæmpe kasse. Det så helt åndsvagt ud.

Jeg synes til gengæld ikke, at man kan ønske flere ture. Jeg synes, at det er helt fantastisk, at Moby tager de her sindsyge ture for at skære priserne ned, men synes ikke, at man kan forlange af ham, at han tager turen oftere. Det tager hårdt på søvn o.s.v. hver gang.
Jeg tror nu ikke kun Moby gør det for sine blå øjnes skyld (og det forventer jeg heller ikke han gør)- selvfølgelig tjener han en skilling på disse ture, og hvis markedet er til det tror jeg gladeligt han vil lave flere ture.

Dette indlæg må ikke misforstås - syntes det er super godt det Moby gør, og er meget tilfreds med Deepocean - jeg tror bare at der trods alt er økonomi i hans ture og hvis markedet er til det, vil han også oprette flere ture. :y
Brugeravatar
Carsten
Rev haj
Rev haj
Reactions:
21
Postnummer: 3650 Ølstykke
Saltvand siden?: 1976
Geografisk sted: 3650 Ølstykke

Indlæg af Carsten »

Kjaer skrev:

Nu er den måde Moby sælger på jo også lidt anderledes end de fleste andre.
De kasser får han fra Dejong. Og jeg tror ikke de har mere end en størrelse.
Men derfor kunne det jo være en god ide hvis han lavede et par plukke kasser. Hvor navnet på modtageren stod på posen istedet for på en kasse.
Brugeravatar
jakobvillien
Rev haj
Rev haj
Reactions:
20
Postnummer: 2100 København Ø
Saltvand siden?: 2005
Geografisk sted: København Ø

Indlæg af jakobvillien »

Nu er der jo sikekrt også en praktisk ting i at kasserne har samme størrelse; Så er de nemme at stable og vælter ikke. Mindre puslespil. Konsekvensen er firmaformen er, at hvis man bestiller lidt når der er stor efterspørgsel, risikerer man ikke at få bestillingen med. Sådan er det bare.
Brugeravatar
Bingocaller
Rev haj
Rev haj
Reactions:
15
Postnummer: 1500-1799 København V

Indlæg af Bingocaller »

Stiller lige nok et mega dumt spørgsmål meeeeeeen:

Når man går ind på hans hjemmeside står der 0.00 kr ved alle varer - hvordan ved I feks. hvad en gul kirurg kommer til at koste? Og er denne givne pris inkl. transport eller hvorledes?

Thanks
Light travels faster than sound - maybe thats why some people appear bright until you hear them speak...
Brugeravatar
Valentin
Rev haj
Rev haj
Reactions:
16

Indlæg af Valentin »

Bingocaller..

Skriv en mail til ham og spørg efter en pris liste, så får du en liste med alle de fisk han kan skaffe samt priserne..

Hans mail er..

www.deepocean.dk
Mvh Troels

Brugeravatar
Gzus.dk
Rev Papegøje fisk
Rev Papegøje fisk
Reactions:
15
Postnummer: 2650 Hvidovre
Geografisk sted: Hvidovre
Kontakt:

Indlæg af Gzus.dk »

Bingocaller skrev:Stiller lige nok et mega dumt spørgsmål meeeeeeen:

Når man går ind på hans hjemmeside står der 0.00 kr ved alle varer - hvordan ved I feks. hvad en gul kirurg kommer til at koste? Og er denne givne pris inkl. transport eller hvorledes?

Thanks
Hvis du vælger størrelsen kan du se de forskellige priser.

/Morten N
Besvar

Tilbage til "Generel saltvandssnak"