Jeg har ledt på et par webshops, men øjnene har åbenbart svigtet mig. Jeg mangler et t stykke til slange, hvor gennemgangen er 15 mm og grenen skal være 8 mm. Dette er ca mål da jeg ikke har min skydelære ved hånden, så det er med tommestok
Er der nogen der ved hvor en sådant dims kan findes
Jeg skal have koblet mit deltec nfp 509 sammen med min spandpumpe, altså på afgangen derfra. Det var lige til at sætte sammen hvis man kunne få et sådant t stykke...
hmm har lige målt slangen igen som sidder på indgangen til filteret, og det er altså 8mm indv :S
edit: har lige kigget en gang mere for at være sikker. På filteret er studsen godt nok 6 mm i diameter, og fik set at der stod gardena på lukkeventilen på slangen, så det har vist været bygget om en gang.....
Så er spørgsmålet bare om der så overhovedet kan komme nok flow igennem de biopellets jeg vil have i :S
4) Input pipe came off, it had been a bit damp and I thought surely this won't come off as it should be all designed for each other. Bad idea leaving. Where on the input the drip adjuster the tube that connects it to the main unit came off. Water every where. Looking at it in detail after it was never suitable for the job. To show how the black pipe is I put another pipe of a smaller diameter inside and it pushed on to the main unit and drip adjuster fine. I have also zip clipped it as well to make sure it doesnt happen again.
Deltec fit the reactors with 5-8mm silicone hose and the units have always been supplied like that. The pipe is fairly hard to pull off and remove. To this the orange water flow control tap is fitted. You then fit your chosen feed pipe to it. Again Deltec supply both nitrate and calcium reactors this way and have done so for years. I would recommend cable ties on all soft pipe fittings. This is not just Deltec equipment but all soft pipe fittings on any piece of equipment used.
Den hedder 5-8mm, jeg sat min fast på et Aqua Medic T-Stykke med nogle strips.
hmm ja så er der jo ikke noget at diskutere når det står der Så kommer 100 kroners spørgsmålet, kan jeg levere nok flow gennem biopellets når jeg så kommer til at køre med så tynd slange ?
For det duer ikke, men mindre du laver helt om på den PVC der sidder i toppen af reaktoren (Noget med at finde en 16mm union og så lave din egen tilkobling)..
Noget bud på hvad jeg kan gøre så, for at få noget godt, funktionelt som reaktor til pellets, med pumpe på til cirkulation, så jeg kan smide den på min spandpumpe.