indifikation..
-
Saltvandrasser.dk
- Rev Papegøje fisk

- Reactions: 0
- 15
- Postnummer: 4390 Vipperød
- Saltvand siden?: 2010
indifikation..
Nogen der kender den her lille fætter,
det ligner lidt en orm af en ellers anden art (:
det ligner lidt en orm af en ellers anden art (:
-
spdiving
Re: indifikation..
Det er et meget ringe billede som gør det svært at se hvad det enteligt er for en.
Men prøv at se om ikke den ligner den på siden her.
http://www.saltvandsforum.dk/viewtopic. ... &start=225
Hvis ikke den ligner så må du næsten tage et bedre billede af den.
Steen
Men prøv at se om ikke den ligner den på siden her.
http://www.saltvandsforum.dk/viewtopic. ... &start=225
Hvis ikke den ligner så må du næsten tage et bedre billede af den.
Steen
-
ole kekkonen
- Rev haj

- Reactions: 2
- 19
- Postnummer: 5960 Marstal
- Saltvand siden?: 1990
jeg kan hverken se hoved eller røv idet billed.
muligt det er en orm af en art,det er kun 2 forskellige invertebrate grupper hvor strukturen er karakteristisk for polychaete orme>poly=mange,chaete>børster.samt den anden gruppe kan være en nudibranch nudus brankhia,det gæller de nøgne snegle hvor også gevækster befinder sig (lateral)udfra midten af kroppen
som sagt det ville hjælpe hvis jeg vidste om "ormen" er fastsiddende(sedentaria) eller frit levende(errantia)
hvis det er en polychaete errantia er det lige pludselig bare snøret ned til 10.000 muligheder generelt osv..
er den glat kan det være en synaptidae,men det kræver skarpere billeder og gerne af hele dyret
muligt det er en orm af en art,det er kun 2 forskellige invertebrate grupper hvor strukturen er karakteristisk for polychaete orme>poly=mange,chaete>børster.samt den anden gruppe kan være en nudibranch nudus brankhia,det gæller de nøgne snegle hvor også gevækster befinder sig (lateral)udfra midten af kroppen
som sagt det ville hjælpe hvis jeg vidste om "ormen" er fastsiddende(sedentaria) eller frit levende(errantia)
hvis det er en polychaete errantia er det lige pludselig bare snøret ned til 10.000 muligheder generelt osv..
er den glat kan det være en synaptidae,men det kræver skarpere billeder og gerne af hele dyret
-
Saltvandrasser.dk
- Rev Papegøje fisk

- 15
Jeg undskylder den dårlige billed kvalitet men når jeg zoom ind på min iphone bliver det bare havregryn kvalitet, det var også bare ren nysgerrighed! 
-
spdiving
Det er bare helt ok. Så må vi jo bare håbe at det ikke er noget der vil æde dine koraller og formere sig i hast.
Steen
Steen
-
Saltvandrasser.dk
- Rev Papegøje fisk

- 15