Tak.. Kritik har jeg det fint medKirling skrev:ja det ser sku rigtig godt ud henrik, men kan virkelig se du har styr på det!!!!
dog mener jeg stadig at du burde få renset den bagrude!!!!!! det ser mega unaturligt ud at den står med den kedelige grå farve, pluds det ville fremhæve dine farver på korallerne MEGET mere med en blå eller sort baggrund![]()
noget andet er at jeg synes din sarcopyton er alt for stor og markant, måske det ville hjælpe hvis den så var grøn
(lyder lidt negativt) men synes det ser ud til at være et super akvarie du har fået bygget op og vil bare komme med lidt Konstruktiv kritik
Hilsen Kirling

Akvariet har kørt på frihjul siden Jul - Arbejde har simpelthen overtaget mit liv.. Og det forsætter nok noget endnu.. Svinger også stadig mellem at have det ok med den kalkalge besatte baggrund og fortrække den sorte som gemmer sig inde bagved.. "Problemet" med den sorte er at det giver mange reflekser.. Næsten spejlagtig opførsel..
Sarc'erne kan både jeg og klovnene lide.. De giver lidt bevægelse i akvariet.. Bemærk der også er en fin grøn en.. Den var bare ikke foldet ud på billederne.. Så jeg tog lige et hvor den er lidt mere fremme: