- Det ser som vanligt rigtig godt ud Michael!

Jeg kan også kun skrive under på at LordM's akvarie er et absolut pragtstykkeFiskeminister skrev:Det er bare iorden det der... enten er der en der kan noget med Photo shop eller er der bare en der har styr på sit akvarie...dejligt med en masse farver på korallerne, et af de flotteste akvarier jeg længe har set..
ser sku godt ud...
Akvariet i full shot ses på den forrige side, og akvariet ser præcis stadig sådan ud så et nyt billed af hele akvariet vil jeg mene ikke er nødvendigStig Hansen skrev:hmmm kan vi få et full shotser rigtigt flot ud. dejlige farver.
Jeg er gået væk fra ideen omkring DSB for denne gang og vil derfor blive erstattet med den beskrevne refugie/søheste i mit forrige indlæg. Men tanken er ikke væk omkring DSB men vil ikke bare hælde en masse sand i og derved tro at det er en DSB. Hvis denne en dag skal laves skal den laves efter alle kunstens regler.ole. skrev:Det ser spænnende ud michael,rigger du stadig op til en DSB?
Mange tak for de flotte ord Nielsnielsk skrev:Det ser super godt ud Michael, det er det eneste akvarie jeg bliver misundelig på - du har skabt en fed stemning.
Jeg er også ved at have en fin sten med pink polypper til dig hvis du kommer forbi Århus..
Husk at det er altid lettest at starte vanskelige fisk/søheste op i sommermånederne hvis det er levende foder som mangler, jeg har skovlet mysis op ved den lokale strand for 2 uger siden og har et 200 L akvarie i haven fyldt med mysisrejer som der fodres fra hver 3-4 dag..
Ja men det er ej fair at samligne et indkørt akvarie med et nyanlagtStig Hansen skrev:orv og du roste mit !!! jeg bukker i støvet. Det ser jo fantastisk dejligt ud
Som du ved Helena, så skal det være skidt før det bliver godtHelena skrev:Dejligt det var længe siden Michael, og nej der skal ikke billeder af mit, Jeg slås lidt med det pt.
Mange tak NickiNicki Henriksen skrev:fuck det er fedt dit nye frag akvarie Tillykke med det Michael
Jo tak Hansen, fullshot skal nok kommeHan$en skrev:Det er lækkert som altid Michael!!
Men det klassiske Full Tank Shot mangler
Ja akvariet har efterhånden skulle laves om til mange ting efterhånden, men beslutningen er taget med at det bliver en kombination af alger, LS og nogle forskellige søheste. Jeg skal bare have fat i de rigtige typer alger.Schwensen skrev:Jeg troede det var slut med fragmenttank? Skulle det ikke være et opdrætsakvarium?
Den er speciel lavet og der er ikke lavet mere end omkring 10 stk. Så den kan desværre ikke købes i handlen med mindre du tilfældigvis finder en brugt hos en forhandler.kruse8900 skrev:hva hedder den kalkreaktor.. den ser dæme smart ud![]()
du skulle vel aldrig have et link til hvor man kan købe den.
Skal jeg ikke snart komme og bladre lidt i dine fragmenter?Lord Mike skrev:Jo tak Hansen, fullshot skal nok komme![]()
Måske skulle vi gøre det til en fællesudflugt?Han$en skrev:Skal jeg ikke snart komme og bladre lidt i dine fragmenter?Lord Mike skrev:Jo tak Hansen, fullshot skal nok komme![]()
Han$en skrev:Men det klassiske Full Tank Shot mangler
Det kan man godt sige, det er dog ikke bevist da jeg for ca. 1/2 år siden havde RTN og derved mistede jeg nogle ret så store sps koraller. Der er dog ikke kommet mindre i af antal de nye er bare ikke så store endnu.peder skrev:Har du ikke skåret en del ned på dine sps koraller??
Kirling skrev:Du har godt nok fået tyndet ud i din hysterix!! har du ikke din naso mere??
Mange tak BennyBenny skrev:Det er godt nok en super flot tank du har Michael.![]()
Min tank har en meget flot grøn farve, som jeg dog er ved at være lidt træt af.