Tang mængde ?

Forum for snak om fisk, bløddyr og lignende.
Besvar
Brugeravatar
Brian
Æresmedlem
Æresmedlem
Reactions:
21
Postnummer: 7171 Uldum
Saltvand siden?: 2001
Kontakt:

Tang mængde ?

Indlæg af Brian »

Bør man holde igen med tang til sine kirug fisk ?

Min japaner kirug spiser det KONSTANT og i rå mængder, og det er jo godt at se og den har heller aldrig haft så meget som en eneste hvid plet. Men som med alt andet kan de vel også overfodres ??

Grunden til at jeg så spørger er blot den simple grund at i naturen græsser de jo gerne 24/7 så spørgsmålet er vel blot om man ikke bare skal holde fuld skrue på tangen ?
Mvh
Brian

[center]Startede saltvand i 2001, startede forummet i maj 2004, solgte 1300 liters baljen i 2009-10 og venter nu på bedre tid om XX antal år til at starte igen :)[/center]
mikkel
Reactions:

Indlæg af mikkel »

Som jeg ser det er der vel kun 2 ting som du skal tænke på og det er:
1: Vandkvaliteten - what comes in must come out :wink:
2: Vækstraten - jeg har selv en møgforkælet palet, som er mere end tre-doblet i størrelse i løbet af et år og tynd kan man vist ikke kalde den.
Brugeravatar
Brian
Æresmedlem
Æresmedlem
Reactions:
21
Postnummer: 7171 Uldum
Saltvand siden?: 2001
Kontakt:

Indlæg af Brian »

Mikkel det kan du have ret i ;) Det er også lidt min holdning da det jo normalt er en sart "plet fisk", og hvis den kan holdes fortsat som nu, altså uden overhovedet at have haft en plet, ja så er det ok med mig at den æder som et svin !
Mvh
Brian

[center]Startede saltvand i 2001, startede forummet i maj 2004, solgte 1300 liters baljen i 2009-10 og venter nu på bedre tid om XX antal år til at starte igen :)[/center]
Besvar

Tilbage til "Fisk og bløddyr"