Der er sikkert lavet en tråd som denne 2000 gange før.. men alligevel.. man kan aldrig få for meget af gode billeder, ku jo være der kom lidt godt inspiration måske?
En kærlig, venlig og varm hilsen fra Sheriffen...

Go dag til folket..

Men det gir tilgengæld lidt kr og øre på kontoen istedet for..Gargoyle47 skrev:Øvvv Tobias det var sgu ikke pænt sagt... Nu man selv knokler i humanoid transporteren
Det ser sku godt ud da.. havde jeg haft hat på, blev jeg nok nød til at ta den af..dan dj skrev:Her er lidt billeder af min nye balje..!![]()
http://www.saltvandsforum.dk/viewtopic. ... 1&start=45
Jeg starter på gym på onsdag, så skal jeg nok blive pisket igang igen (:Gargoyle47 skrev:Øvvv Tobias det var sgu ikke pænt sagt... Nu man selv knokler i humanoid transporteren
ja rigtig lækkert akvarie;) Hvor længe har du haft fisken?palamo123 skrev:Valentin: Ikke umiddelbart - Men det kan da være den får ideer senere hen måske.
klip klipAndersGS skrev:Jeg blev helt varm om hjertet, hehe..Det er også på tide der kommer lidt god stemning herinde igen.
God dag til alle
Yes.. så håber folk er lidt med på at vise det de har frem, så man kan bli inspireret lidt...chris paarup skrev:fed tråd.....
Jeg har haft fisken i 2,5 mrd ca.....Den første uges tid ville den ikke spise, men nu er den klar bare jeg vifter med Norien foran glassetMMartin skrev:ja rigtig lækkert akvarie;) Hvor længe har du haft fisken?palamo123 skrev:Valentin: Ikke umiddelbart - Men det kan da være den får ideer senere hen måske.