Det bliver spændene at se det færdigt.
Tag lige derud igen, og lad hinkestenen blive hjemme og tag et KAMERA med istedet.
Man bliver da helt bims i knolden af at kigge på de uskarpe billeder
Ja det ser jo lidt sørgeligt ud i Aalborg. Var i styr på dyr idag: Et par SMÅ klovne og paletter var alt. Ikke engang i eneste koral... Det kræver vist en tur til Gistrup i stedet.
Ja det ser jo lidt sørgeligt ud i Aalborg. Var i styr på dyr idag: Et par SMÅ klovne og paletter var alt. Ikke engang i eneste koral...
jeg var også skuffet men de skulle få igen på onsdag efter hvad de siger men der er for langt at køre for mig
Ja det ser jo lidt sørgeligt ud i Aalborg. Var i styr på dyr idag: Et par SMÅ klovne og paletter var alt. Ikke engang i eneste koral...
jeg var også skuffet men de skulle få igen på onsdag efter hvad de siger men der er for langt at køre for mig
Hvis du vil have noget i styr på dyr skal du have bestilt det. I de 2 år jeg har haft saltvand har de faktisk aldrig haft noget af betydning. Jeg syntes det er så ærgerligt at man starter sådan en afdeling op og man så ikke gider bruge tiden eller pengene på det...
Hvis du vil have noget i styr på dyr skal du have bestilt det. I de 2 år jeg har haft saltvand har de faktisk aldrig haft noget af betydning. Jeg syntes det er så ærgerligt at man starter sådan en afdeling op og man så ikke gider bruge tiden eller pengene på det...
Hej de får en masse fisk på torsdag , de har skiftet leverandør , pga ustabil levering så nu har de en chance for at vise at det duer ...
Det ser rigtig godt ud men ak og ve hvorfor lige på Sjælland.
Mangler virkelig nogle store saltvandsbutikker her over i det jyske. Her i går var jeg både hos Malawicarsten og i LandogDyr og i Bonnie i Viborg der er lidt tynd i beholdningen man må håbe de snart får varer hjem. Skulle bare ha et par alm. klovne men niks.
Men så fik man da også set de forskellige mugligheder her i det jyske eller er der flere?
em300 skrev:Det ser rigtig godt ud men ak og ve hvorfor lige på Sjælland.
Mangler virkelig nogle store saltvandsbutikker her over i det jyske. Her i går var jeg både hos Malawicarsten og i LandogDyr og i Bonnie i Viborg der er lidt tynd i beholdningen man må håbe de snart får varer hjem. Skulle bare ha et par alm. klovne men niks.
Men så fik man da også set de forskellige mugligheder her i det jyske eller er der flere?
Hvis vi tager det ud fra antal af personer som bor i Jylland, så har I langt bedre mulighed for at få noget end os her i Danmark
Her er der kun 2½ butik. Derud over er der så 2 som har et mindre udvalg, men som ikke fortæller at de har noget.
jerg mener at der kan holde nogle biler ude foran, da det er en sidevej til et industrikvarter ...
men ja det bliver rigtig spændende når han åbner, jeg kan næsten ikke vente mere, det er lige som juleaften