Jeg er ved at have en lille blomstrende kultur af disse, og min Mithrax krabbe, er så lille at den nærmest er uduelig endnu. Længe leve min nærighed
Hugo og bobbelalger..
- Han$en
- Rev haj

- Reactions: 0
- 17
- Postnummer: 2990 Nivå
- Saltvand siden?: 2006
Hugo og bobbelalger..
Som topic næsten antyder - Æder Hugo'en bobbelalger?
Jeg er ved at have en lille blomstrende kultur af disse, og min Mithrax krabbe, er så lille at den nærmest er uduelig endnu. Længe leve min nærighed
[center]Nuværende setup:
Innovative Marine Nuvo
Giesemann Aurora 1200
Aquaforest ProBiotic[/center]
Innovative Marine Nuvo
Giesemann Aurora 1200
- herzberg
- Rev haj

- 20
- Postnummer: Ikke angivet
- Saltvand siden?: 2009
- Geografisk sted: 2640 Hedehusene
Re: Hugo og bobbelalger..
Det vil jeg næsten lægge hovedet på blokken og antage at den ikke gør. Desværre.
Mit 400 liters startet september 2007 ->http://www.saltvandsforum.dk/viewtopic.php?t=11421
- Nicki Henriksen
- Rev haj

- Reactions: 19
- 17
- Postnummer: 2760 Måløv
- Saltvand siden?: 2008
- Geografisk sted: Storkøbenhavn
Mener også af have hørt den desværre ikke tager dem
Nicki
Mit nye reef http://www.saltvandsforum.dk/viewtopic. ... 27&t=85430" onclick="window.open(this.href);return false;
360L rumdeler HTTP://www.saltvandsforum.dk/viewtopic.php?t=33857" onclick="window.open(this.href);return false;
120L Mixed reef HTTP://www.saltvandsforum.dk/viewtopic.php?f=92&t=54207" onclick="window.open(this.href);return false;
Mit nye reef http://www.saltvandsforum.dk/viewtopic. ... 27&t=85430" onclick="window.open(this.href);return false;
360L rumdeler HTTP://www.saltvandsforum.dk/viewtopic.php?t=33857" onclick="window.open(this.href);return false;
120L Mixed reef HTTP://www.saltvandsforum.dk/viewtopic.php?f=92&t=54207" onclick="window.open(this.href);return false;
- Han$en
- Rev haj

- 17
- Postnummer: 2990 Nivå
- Saltvand siden?: 2006
Nej det tænkte jeg sgu nok
Jeg må udvide min søgen efter et dyr der gider æde dem. Som nævnt er min krabbe alt for lille til endnu at gøre en forskel, men det kommer jo nok en dag.
Og akvariet er for småt til en fx. Foxface, som med glæde tager dem..
Jeg må udvide min søgen efter et dyr der gider æde dem. Som nævnt er min krabbe alt for lille til endnu at gøre en forskel, men det kommer jo nok en dag.
Og akvariet er for småt til en fx. Foxface, som med glæde tager dem..
[center]Nuværende setup:
Innovative Marine Nuvo
Giesemann Aurora 1200
Innovative Marine Nuvo
Giesemann Aurora 1200