Eller hvordan man SKAL gøre, hvis man er træt af sit indhold?Helena skrev:Hej Hansen, gamle drengJeg kan næsten garantere at de billeder jeg kan fremvise er der ikke nogen der har lyst til at se
Men en eller anden dag kommer de frem i lyset til skræk og advarsel, og til lærdom om hvad man ikke skal gøre, og hold så op med at drille med mit akvarieformat
Hvad pusler du med for tiden
Haha det satme sort humor *G*Han$en skrev:Eller hvordan man SKAL gøre, hvis man er træt af sit indhold?Helena skrev:Hej Hansen, gamle drengJeg kan næsten garantere at de billeder jeg kan fremvise er der ikke nogen der har lyst til at se
Men en eller anden dag kommer de frem i lyset til skræk og advarsel, og til lærdom om hvad man ikke skal gøre, og hold så op med at drille med mit akvarieformat
Hvad pusler du med for tiden
![]()
Jamen jeg piller lidt med børn for tiden.. Nastyness til side
Skal man ikke bare have en stor kummefryser så?Helena skrev:Ja, og nu vi er ved det, så piller du forhåbentlig ved konen for at få nogle børn, så kan du pusle dem, når de kommerJeg har maaaannnge børn, så bare sig til hvis du skal have et godt råd når de ikke vil sove om natten
Ja men det gode er, at man kan sælge dem igen, hvis man skulle blive træt af dem eller prøve noget nytHan$en skrev:Skal man ikke bare have en stor kummefryser så?Helena skrev:Ja, og nu vi er ved det, så piller du forhåbentlig ved konen for at få nogle børn, så kan du pusle dem, når de kommerJeg har maaaannnge børn, så bare sig til hvis du skal have et godt råd når de ikke vil sove om natten
Nej, er du sindssyg kvinde - Jeg skal ikke have børn de næste mange år, hvis jeg da overhovedet skal! Jeg er ikke såååh meget for børn må jeg sige![]()
Mine børn er i akvariet, og de slås fandme lige så meget!
Ja ja Hansen der kan jo ske meget på et lille årHan$en skrev:Skal man ikke bare have en stor kummefryser så?Helena skrev:Ja, og nu vi er ved det, så piller du forhåbentlig ved konen for at få nogle børn, så kan du pusle dem, når de kommerJeg har maaaannnge børn, så bare sig til hvis du skal have et godt råd når de ikke vil sove om natten
Nej, er du sindssyg kvinde - Jeg skal ikke have børn de næste mange år, hvis jeg da overhovedet skal! Jeg er ikke såååh meget for børn må jeg sige![]()
Mine børn er i akvariet, og de slås fandme lige så meget!
Mit ord stod skam ved magt, men jeg bestemte åbenbart ikkeaamann skrev:Ja ja Hansen der kan jo ske meget på et lille år![]()
hahaHan$en skrev:Mit ord stod skam ved magt, men jeg bestemte åbenbart ikkeaamann skrev:Ja ja Hansen der kan jo ske meget på et lille år![]()
Sys sgu de er røv kedelige sålænge de ikke kan andet end at ligge og skrige og skideNicki Henriksen skrev: haha![]()
men når de kommer er de sku dejlige, og ligeså dyre som akvariet
min knægt er 3 mdr. på fredag og er du sindsyg der er sket meget på den tid.. han griner og pludrer og skriger ikke så megetHan$en skrev:Sys sgu de er røv kedelige sålænge de ikke kan andet end at ligge og skrige og skideNicki Henriksen skrev: haha![]()
men når de kommer er de sku dejlige, og ligeså dyre som akvariet
Hehe, champen her er 2mdr i morgen - Jeg har skiftet ble 2 gange, og ikke af den grumme kaliberNicki Henriksen skrev:min knægt er 3 mdr. på fredag og er du sindsyg der er sket meget på den tid.. han griner og pludrer og skriger ikke så meget
men skider, godt jeg har meldt mig fra de bleer
men man skal huske og nyde dem mens de er helt små
Ja, jeg lukker dette akvarie ned,Nicki Henriksen skrev:nej tilbage til akvarie snakken..
lukker du helt ned Helena?
www.babygalleri.dk - Min ligner ret meget 98% af dem der indeHelena skrev:Kan vi dag ikke bare se nogle skud af de der ungerI er meget hemmelighedsfulde, er de reefsafe, eller bider de?