Giesemann problem
-
- Grøn Chromis
- Reactions:
- 15
- Postnummer: 2200 København N
- Saltvand siden?: 2010
Giesemann problem
Hej med jer
Jeg har en giesemann lampe som jeg skal sætte op..men jeg føller at der mangler noget..så til jer der har en giesemann lampe, måske kan I hjælpe ???
Det virker som om der mangler noget ( et gevind )eller noget der ikke passer, den snor jeg skal sætte fast ( skruge ) til lampen passer ikke...der sidder en slags skrue og der er en skrue som skal til det og det passer selfølgelig ikke. Som om der mangler en led..
Er der en som kan sætte et billed op af lampe + holder..
Ps. jeg har prøvet at komme ind på den tyske brugsvejledning men kan ikke få tilladelsen fra kompjuteren
På forhånd tak herfra
Jeg har en giesemann lampe som jeg skal sætte op..men jeg føller at der mangler noget..så til jer der har en giesemann lampe, måske kan I hjælpe ???
Det virker som om der mangler noget ( et gevind )eller noget der ikke passer, den snor jeg skal sætte fast ( skruge ) til lampen passer ikke...der sidder en slags skrue og der er en skrue som skal til det og det passer selfølgelig ikke. Som om der mangler en led..
Er der en som kan sætte et billed op af lampe + holder..
Ps. jeg har prøvet at komme ind på den tyske brugsvejledning men kan ikke få tilladelsen fra kompjuteren
På forhånd tak herfra
- Benny
- Dragefisk
- Reactions:
- 15
- Postnummer: 2700 Brønshøj
Re: Giesemann problem
Hejsa,
Det ser da ikke ud til at du mangler noget !!!!
De 2 nederste metal stykker skal skrues på lampen, og de 2 små stykker øverst skal du føre stålwiren igennem, og skrue dem sammen med de store stykker. (håber det er til at forstå)
Hilsen
Benny
Det ser da ikke ud til at du mangler noget !!!!

De 2 nederste metal stykker skal skrues på lampen, og de 2 små stykker øverst skal du føre stålwiren igennem, og skrue dem sammen med de store stykker. (håber det er til at forstå)

Hilsen
Benny
Hilsen
Benny
Benny
- joekill
- Rev haj
- Reactions:
- 19
- Postnummer: 4600 Køge
- Saltvand siden?: 1994
- Geografisk sted: 4600
Tog lige et par pix med mobilen. Håber det gir "lys" over sagen...
I loftet har jeg brugt kraftige kroge, og bundet et pælestik på wiren.
Højden på lampen justére du på de to selvlåsende wireklemmer på lampen.

I loftet har jeg brugt kraftige kroge, og bundet et pælestik på wiren.
Højden på lampen justére du på de to selvlåsende wireklemmer på lampen.

-
- Grøn Chromis
- Reactions:
- 15
Hej drenge.
For det første , så mange tak for jeres svar !!!
Men ...de to nedeste stykker som skal skrues på lampen..den ene med den sorte skrue i den høje ende på billedet er en skrue og det der sider på lampen er også en skrue!
Jeg har prøvet at skrue den sorte skrue af og sætte på skruen på lampen , men de passer hele ikke i størrelsen...
Mange hilsner herfra
For det første , så mange tak for jeres svar !!!
Men ...de to nedeste stykker som skal skrues på lampen..den ene med den sorte skrue i den høje ende på billedet er en skrue og det der sider på lampen er også en skrue!
Jeg har prøvet at skrue den sorte skrue af og sætte på skruen på lampen , men de passer hele ikke i størrelsen...
Mange hilsner herfra
- Benny
- Dragefisk
- Reactions:
- 15
Hejsa,
Jeg ville tage kontakt med den der har solgt lampen, for det skal sku passe sammen !!! (Du gør det rigtigt)
Hilsen
Benny
Jeg ville tage kontakt med den der har solgt lampen, for det skal sku passe sammen !!! (Du gør det rigtigt)

Hilsen
Benny
Hilsen
Benny
Benny
Hørte ude hos Carsten decocean at giesemann havde forskelige størlser skruger på deres ophæng alt efter hvilken lampe man har købt.
Så ophænget du forsøger at skruge på passer nok ikke til lampen desvære.
Steen
Så ophænget du forsøger at skruge på passer nok ikke til lampen desvære.
Steen
- Benny
- Dragefisk
- Reactions:
- 15
Hvis man skal snakke med Carsten decocean, så skal man håbe han tager telefonen idag, for han tager på ferie fra imorgen, og er væk de næste ca. +20 dage.
Hilsen
Benny
Hilsen
Benny
Hilsen
Benny
Benny
Mon ikke der er andre forhandeler der også kan hjælpe med sådan et lille problem. Han skal jo bare have bestildt de rigtige skruger der passer til lampen.
Steen
Steen
- Benny
- Dragefisk
- Reactions:
- 15
Jo, det har du sikkert ret i, det var også lidt mere til generel info.
Hilsen
Benny
Hilsen
Benny
Hilsen
Benny
Benny
-
- Grøn Chromis
- Reactions:
- 15
Hej med jer.
Da Carsten er på ferie i et stykke tid har jeg valgt den løsning med at ligge lampen på træbrader ( ved ikke om det er stavet rigtigt ???)
Mange tak for jeres hjælp alligevel.
Mange hilsner herfra
Da Carsten er på ferie i et stykke tid har jeg valgt den løsning med at ligge lampen på træbrader ( ved ikke om det er stavet rigtigt ???)
Mange tak for jeres hjælp alligevel.
Mange hilsner herfra