Hej
Er der nogen som ved hvor man kan købe disse Hanna måleinstrumenter (fosfat HI 736 og nitrit HI 764) ?
Hanna meter hvor købes disse ?
- Carsten
- Rev haj

- Reactions: 10
- 21
- Postnummer: 3650 Ølstykke
- Saltvand siden?: 1976
- Geografisk sted: 3650 Ølstykke
Re: Hanna meter hvor købes disse ?
Her:
http://stores.ebay.de/National-Industrial-Supply
der er noget med at man skal afvente en regning fra dem, før end du betaler, fordi Ebay ikke kna finde ud af de krrekte portosatser
http://stores.ebay.de/National-Industrial-Supply
der er noget med at man skal afvente en regning fra dem, før end du betaler, fordi Ebay ikke kna finde ud af de krrekte portosatser
-
Maack
- Dværg kejser

- Reactions: 0
- 16
- Postnummer: Ikke angivet
- Saltvand siden?: 2008
Hej Carsten
Tak for linket. Det virker lidt bøvlet, men hvis det er vejen så må jeg jo gå samme vej (som jer andre). Nu ved jeg ikke om du selv har nogle af disse, men jeg kan se at der kan/skal købes nogle ting til. Ved du om det er et must, eller om man kan løse disse ting på anden måde ?. Hvis ikke hvor i hulan for man så fat på disse ting næste gang ?. Er der virklig ingen virksomhed i Norden som forhandler disse produkter ?
Tak for linket. Det virker lidt bøvlet, men hvis det er vejen så må jeg jo gå samme vej (som jer andre). Nu ved jeg ikke om du selv har nogle af disse, men jeg kan se at der kan/skal købes nogle ting til. Ved du om det er et must, eller om man kan løse disse ting på anden måde ?. Hvis ikke hvor i hulan for man så fat på disse ting næste gang ?. Er der virklig ingen virksomhed i Norden som forhandler disse produkter ?
- Carsten
- Rev haj

- Reactions: 10
- 21
- Postnummer: 3650 Ølstykke
- Saltvand siden?: 1976
- Geografisk sted: 3650 Ølstykke
Det er såment ikke spor bøvlet.
Da jeg bestilte mit, svarede han inden for få timer. Og jeg betalte via Paypal.
Når du engang har brugt de pulvere som du bestiller med, bestiller du bare nogle nye.
Om de kommer fra et sted i Tyskland, eller USA er vel ligegyldigt.
Hvad er det for nogle ting du vil købe mere??
Det bliver nok ikke billigere af at finde en forhandler i norden. Se bare på posttaksterne.
Da jeg bestilte mit, svarede han inden for få timer. Og jeg betalte via Paypal.
Når du engang har brugt de pulvere som du bestiller med, bestiller du bare nogle nye.
Om de kommer fra et sted i Tyskland, eller USA er vel ligegyldigt.
Hvad er det for nogle ting du vil købe mere??
Det bliver nok ikke billigere af at finde en forhandler i norden. Se bare på posttaksterne.
-
Maack
- Dværg kejser

- Reactions: 0
- 16
- Postnummer: Ikke angivet
- Saltvand siden?: 2008
Jeg overvejer at bestille en HI 764 (Nitrite) samt en HI 736 (fosfat). Jeg kan se at der findes bl.a. noget som hedder reagent (25 stk/test). Hvilket jeg går udfra at jeg skal bruge. Men 25 test rækker jo ikke langt, derfor var det jo smart at bestille extra med fra starten (porto/admin. gebyr og hvad de ellers kan finde at pålægge).
Men med udgangspunkt i dine erfaringer vil jeg også kaste mig ud i det
Men med udgangspunkt i dine erfaringer vil jeg også kaste mig ud i det