Din dyrepasser... har du andet en fisk derhjemme da siden du har en dyrepasser...spdiving skrev:Jeg har haft min dyrepasser med på råd. Han har INTET forstand på akvarier men passer aflivel akvariet når vi er ude at rejse. Han syndes det er utroligt nemt at overskue så helt galt kan det da ikke være. hehe
Sidst han passede akvarie var vi en mdr. væk og det gjorde han perfekt dog har jeg en kammerat der stå standby hvis noget er galt ellers kigger han også lige ind et par gange for lige at cheke om nu min dyrepasser har overset noget.
Det er pisse rat at man har et par gode kamerater der også har salt så man kan hjælpe hendanden.
Steen
Hvor skaffer du nettet fra??spdiving skrev:Så fik jeg nogle mål.
Phytoplantonen er mellem 2 og 6µm store og Hjuldyrne er op til 150x270µm alt efter om det er unger, så ved i det...hehe
Så nu kan jeg komme lidt vidre med min reaktor.
Steen
Vi andre hygger mend en kølig pils eller noget koldt hvidvin. Når I hygger jer med acryl, kan jeg kun sige NØRDERspdiving skrev:Der kommer en lille opdate senere. Jeg har fået malet vægen akvariet er bygget ind i sort glans 50 resten af stuen er også blevet malet i en brækket hvid. Vi var lidt spændte på om den sorte væg villle gøre stuen mørk og kedlig men jeg må sige det ser super fedt ud og der er masser af lys i stuen![]()
![]()
Hansen var også lige forbi i går hvor vi fik hygget med lidt Akryl og jeg fik lavet mig en plankton/hjuldyr reaktor. Billeder skal der nok komme af den også men lige pt står den og tører i haven.
Steen
Der var nu også kolde pils OG AcrylCarsten skrev:Vi andre hygger mend en kølig pils eller noget koldt hvidvin. Når I hygger jer med acryl, kan jeg kun sige NØRDERspdiving skrev:Der kommer en lille opdate senere. Jeg har fået malet vægen akvariet er bygget ind i sort glans 50 resten af stuen er også blevet malet i en brækket hvid. Vi var lidt spændte på om den sorte væg villle gøre stuen mørk og kedlig men jeg må sige det ser super fedt ud og der er masser af lys i stuen![]()
![]()
Hansen var også lige forbi i går hvor vi fik hygget med lidt Akryl og jeg fik lavet mig en plankton/hjuldyr reaktor. Billeder skal der nok komme af den også men lige pt står den og tører i haven.
Steen
Forskellige kardinaler. Mest kendt er nok Kauderni, som skulle være rimelig nem at få til at yngle. Der er flere, men dem husker jeg ikke lige nu, der må andre lige komme på banenNicki Henriksen skrev:Håber da de går igang, hvilken arter udover klovne kan man yngle med på hjemmebasic?