Bruger du drikke vand så test lige hvor beskidt vandet er.. Kæmper du med vandværdierne kan det være en god ide at anskaffe sig et osmoseanlæg med sillicat filter.
dk-mike skrev:Hvis dit vand i hanen ikke er på 3 bar eller over. Kommer der ikke noget osmosevand ud af filtret, da modstanden i de 10 filtre er meget stor.
uha det glæder jeg mig til at se. men det håber jeg da.
mvh
morten
lige meget hvilken bar i har i vand tryk hvor i bor får i det dobelte ud af anlæget ved at bruge boosterpumpe da vi her i dk aldrig kommer op på mere end 3 bar.
Ud over hurtiger rent vand så kommer der også mindre spild.
spdiving skrev:lige meget hvilken bar i har i vand tryk hvor i bor får i det dobelte ud af anlæget ved at bruge boosterpumpe da vi her i dk aldrig kommer op på mere end 3 bar.
Steen
Det kan godt være en booster ville være at fortrække. Men for mit vedkommende bare det at hive en lille tusse ud af bugettet til sådan et osmoseanlæg, er renlig meget når man står alene med 3 børn så må en booster kommer på et senere tidspunkt
spdiving skrev:lige meget hvilken bar i har i vand tryk hvor i bor får i det dobelte ud af anlæget ved at bruge boosterpumpe da vi her i dk aldrig kommer op på mere end 3 bar.
Steen
Det kan godt være en booster ville være at fortrække. Men for mit vedkommende bare det at hive en lille tusse ud af bugettet til sådan et osmoseanlæg, er renlig meget når man står alene med 3 børn så må en booster kommer på et senere tidspunkt
hej
hvordan går det med dit osmose anlæg?
mvh
morten
Det er ikke kommet endnu petsupply.dk kan ikke finde min pakke. Den blev sendt fra England mandag i siste uge og pengende er trukket på min konto, men ikke noget osmoseanlæg er lidt gnaven. Min sump køre på det siste. Og en vandpåfyldning er ved at være tiltrængt. Men havde heller ikke regnet med at det ville tá over 9+ for at få det hjem guderne må vide hvor lang tid petsupply.dk skal pruge på at skaffe mig det osmose. Man kan jo rejse til månen og tilbage på samme tid. Er lidt skuffet
Hvad med dig Morten ?? Har du fået dit Fra petsupply.dk endnu ??
dk-mike skrev:Det er ikke kommet endnu petsupply.dk kan ikke finde min pakke. Den blev sendt fra England mandag i siste uge og pengende er trukket på min konto, men ikke noget osmoseanlæg er lidt gnaven. Min sump køre på det siste. Og en vandpåfyldning er ved at være tiltrængt. Men havde heller ikke regnet med at det ville tá over 9+ for at få det hjem guderne må vide hvor lang tid petsupply.dk skal pruge på at skaffe mig det osmose. Man kan jo rejse til månen og tilbage på samme tid. Er lidt skuffet
Mvh Michael (Bornholm)
Hej Michael
Det lyder sku mærkeligt, jeg fik mit et par dage efter. og det ser rigtig fint ud.
jeg har dog ikke fået sat til endnu.
kan de ikke bare sende et nyt til dig.
dk-mike skrev:Det er ikke kommet endnu petsupply.dk kan ikke finde min pakke. Den blev sendt fra England mandag i siste uge og pengende er trukket på min konto, men ikke noget osmoseanlæg er lidt gnaven. Min sump køre på det siste. Og en vandpåfyldning er ved at være tiltrængt. Men havde heller ikke regnet med at det ville tá over 9+ for at få det hjem guderne må vide hvor lang tid petsupply.dk skal pruge på at skaffe mig det osmose. Man kan jo rejse til månen og tilbage på samme tid. Er lidt skuffet
Mvh Michael (Bornholm)
Hej Michael
Det lyder sku mærkeligt, jeg fik mit et par dage efter. og det ser rigtig fint ud.
jeg har dog ikke fået sat til endnu.
kan de ikke bare sende et nyt til dig.
så har jeg fået mit sat til at det køre fint. uden boosterpumpe ingen problemer.
og jeg fik min sump fuld op igen.
mvh
morten
Hey Morten. Det lyder sku godt jeg har også fået mit, men det ku godt køre bedre jeg har lavet en fast installation under vasken i køkknet og jeg bruger 62 minutter om at fylde en ti litters spand. Men venter lidt med at købe en boosterpump til der kommer lidt flere penge i kassen
dk-mike skrev:Hey Morten. Det lyder sku godt jeg har også fået mit, men det ku godt køre bedre jeg har lavet en fast installation under vasken i køkknet og jeg bruger 62 minutter om at fylde en ti litters spand. Men venter lidt med at købe en boosterpump til der kommer lidt flere penge i kassen
Hej Michael.
fint sted at sætte den. jeg har den i baggangen også fast mont.
Ja jeg tror også at jeg vil have en. hvis den kan give så meget ekstra så ja.