har lige fået min nye USB multicontroller ind ad døer - har installeret softwaren, men når jeg tilslutter controlleren siger den ingen enhed fundet.
2: Hvad gør man så:
3: Forslag til indstilling - har 2 x 6055, der skal indstilles?
multicontroller 7096 finder ingen enhed
-
- Rev haj
- Reactions:
- 19
- Postnummer: Ikke angivet
- Saltvand siden?: 2009
- Geografisk sted: 6950
multicontroller 7096 finder ingen enhed
450 liters tropeakvarium m weissglas i front og sider, skab fra Tropeakvarier. Lys maxpect RSF 300. Retur Octo 2. Cirkulation: maxpect Gyre 350. Skummer Octo 250. Osmolator: Ato Duo
- Brian C
- Rev haj
- Reactions:
- 17
- Postnummer: 7000 Fredericia
- Saltvand siden?: 2005
- Geografisk sted: Fredericia
Re: multicontroller 7096 finder ingen enhed
Der er to muligheder, den ene er at prøve et kortere kabel, end det medleverede, som er lige på kanten af hvad nogle computeres USB porte kan klare
evt prøve den med en anden computer. jeg kan f.eks ikke bruge controlleren på den ene af mine computere, men uden problemer på en anden
ovenstående tips kommer fra Tunze selv, som iøvrigt også lovede en ny driver i slutningen af Marts
3: jeg foretrækker pulse med to pumper, sat til at køre modsat hinanden f.eks pumpe 1 30% - 100% og den anden 100% - 30% eller 0%
evt prøve den med en anden computer. jeg kan f.eks ikke bruge controlleren på den ene af mine computere, men uden problemer på en anden
ovenstående tips kommer fra Tunze selv, som iøvrigt også lovede en ny driver i slutningen af Marts
3: jeg foretrækker pulse med to pumper, sat til at køre modsat hinanden f.eks pumpe 1 30% - 100% og den anden 100% - 30% eller 0%
Mvh. Brian
Nu uden saltvand, holder pause efter flere år med saltvand
og sikke stille der blev i det lille hjem *GG*
Nu nøjes jeg med at tage billeder af, og nyde andres flotte akvarier
Nu uden saltvand, holder pause efter flere år med saltvand
og sikke stille der blev i det lille hjem *GG*
Nu nøjes jeg med at tage billeder af, og nyde andres flotte akvarier
- Mikkel E
- Rev haj
- Reactions:
- 19
- Postnummer: 8210 Århus V
- Saltvand siden?: 2006
Hvis du har kommet til at sige ja til at Windows søger/installere driveren automatisk, så virker den medfølgende software til multicontrolleren ikke. Hvad man kan gøre ved dette ved jeg ikke, jeg endte med at bruge en anden computer hvor jeg fik det til at virke.
-
- Rev haj
- Reactions:
- 19
- Postnummer: Ikke angivet
- Saltvand siden?: 2009
- Geografisk sted: 6950
Mange tak for svarene - har fået det til at virke nu, men softwaren er tilsyneladende ikke helt dirkefri
450 liters tropeakvarium m weissglas i front og sider, skab fra Tropeakvarier. Lys maxpect RSF 300. Retur Octo 2. Cirkulation: maxpect Gyre 350. Skummer Octo 250. Osmolator: Ato Duo