For at gemme pumpe og skummeren, har jeg tænkt mig at ligge noget spejlfilm fra thansen på plexsiglaset imellem sump og tank.
Vil det kunne holde, når det er under vand 24/7 og er limen fra filmen farlig at få i tanken ???
Jo, de kommer nok i hvert fald til at slås en del mod deres egne spejlbilleder. Jeg sætter nogle gange et spejl foran den ene halvdel af akvariet, når jeg får en ny fisk hjem, så de allerede tilpassede fisk, ikke angriber den nye, men derimod deres eget spejlbillede. -Det virker-jthyge skrev:Kan det ikke have en skadelig effekt for fiskenes adfærd hvis de kan se deres eget spejlbillede??
Jeg ville nok dekorere overløbet med noget tekstur af en slags.... Pu-Skum, Reef Bond eller andet..
der kommer nok heller ikke mere, men med tiden vil det være dækket helt med kalkalger.mads-fisk - hvorfor vil der komme mere kalk på et spejl ???
Der kommer skam heller ikke flere, de kommer over det hele og nogle vil gerne have dem over det hele, andre kun på sideruder og sten.da_nizzel skrev:
#mads-fisk - hvorfor vil der komme mere kalk på et spejl ???
tak for jeres svar