Fra ondt til godt!

Forum for generel snak omkring saltvand.
Besvar
Brugeravatar
Bingocaller
Rev haj
Rev haj
Reactions: 0
15
Postnummer: 1500-1799 København V
Saltvand siden?: 2010

Fra ondt til godt!

Indlæg af Bingocaller »

Kommer hjem fra job idag som altid - og ville lige give min rude en tur med magnetrenseren som jeg altid gør. Hvad ser jeg? To små tynde ridser - men cirka 10 cm lange i glasset på mit RSM 130.

Kan ikke huske hvornår sidst hvornår jeg har været så tosset! :devilish: :crybaby: - læs jeg råbte - skreg - bandede og svovlede! Hold fest humøret var lavt! Er godt klar over at det er noget man vender sig til over et par dage og det ikke er så slemt som man tror - men alligevel!!!!!! :(

Nå men jeg går rundt og laver lidt ting i mit meget sure humør - tiden går og lyset slukker og skal lige tjekke - hvad ser jeg så?

Min Clarkii hun har valgt at lægge til at sove i min Sarcophyton for første gang! Puttede sig rigtigt og gjorde sig til rette Og så var lykken jo gjort :K

Så gør det ikke så ondt længere - selvom det er noget lo..

Andre der har haft erfaringer med at de kan ridse de glasrensere? Jeg kan ikke huske hvad min den hed - for den fik en tur i skraldespanden med det samme - men det var noget med Magna something something?
Light travels faster than sound - maybe thats why some people appear bright until you hear them speak...
DanielXavier
Rev Rokke
Rev Rokke
16
Postnummer: 2750 Ballerup
Saltvand siden?: 2009
Geografisk sted: Ballerup

Re: Fra ondt til godt!

Indlæg af DanielXavier »

Godt det gode humør kom tilbage..

Men hvordan får man lige pludelig nye ridser??
Brugeravatar
Kjaer
Klovnfisk
Klovnfisk
15
Postnummer: 4700 Næstved
Saltvand siden?: 2010
Geografisk sted: næstved

Indlæg af Kjaer »

Jeg har også prøvet det med en magnetrenser. Jeg tænker at der har fået sat sig et sandkorn fast i renseren, men det er bare så super ærgerligt! Jeg ved ikke om det er renserens skyld.

Jeg tænker at risikoen for ridser er mindre, hvis man bruger en skraber som dem man bruger til komfuret, end hvis man bruger f.eks. en magnetrenser.

der er vist også noget med at man skal være påpasselig med kun at køre op/ned og ikke på tværs. Ved ikke om det har noget på sig, eller det bare er en skrøne...
Mvh Rasmus

125 l cube, 40 l sump
Anders månsson
Rev haj
Rev haj
Reactions: 79
21
Postnummer: 5240 Odense NØ
Saltvand siden?: 2004
Geografisk sted: Fyn

Indlæg af Anders månsson »

magnet renser skal lige op blive renset for sand og andet med jævne mellemrum... med tiden vender man sig til ridser men det er "rumpe" uheldigt hvergang det sker!!!
Besvar

Tilbage til "Generel saltvandssnak"