Tropefisk.dk - nogle fra Aars området?
-
- Rev Rokke
- Reactions:
- 15
- Postnummer: 2750 Ballerup
- Saltvand siden?: 2009
- Geografisk sted: Ballerup
Tropefisk.dk - nogle fra Aars området?
Hej alle... er der nogen der har været forbi Tropefisk for nyligt? jeg har for nogle uger siden bestilt en skummer hos ham, og har intet hørt fra ham siden jeg fik fat i ham via tlf.
Jeg vil tage et smut derop, og tale roligt og fornuftigt med ham, men skal lige høre om der er en fysisk butik på Løgstørvej 171 i Aars ?
[[Redigeret af admin]]
Jeg vil tage et smut derop, og tale roligt og fornuftigt med ham, men skal lige høre om der er en fysisk butik på Løgstørvej 171 i Aars ?
[[Redigeret af admin]]
-
- Grøn Chromis
- Reactions:
- 15
- Postnummer: 9600 Aars
- Saltvand siden?: 2010
Re: Tropefisk.dk - nogle fra Aars området?
Han har noget lager og vare udlevering på
Nygaardsvej 11 9600 Aars
Har været derude et par gange for og se om der var liv men der er helt dødt.. Mener der er en anden herinde fra der har været i telefonisk kontakt med ham.. Elllers kan jeg da lige prøve og køre ud og se det der på løgstør vej for dig?
Nygaardsvej 11 9600 Aars
Har været derude et par gange for og se om der var liv men der er helt dødt.. Mener der er en anden herinde fra der har været i telefonisk kontakt med ham.. Elllers kan jeg da lige prøve og køre ud og se det der på løgstør vej for dig?
- Kasper j.
- Rev haj
- Reactions:
- 16
- Postnummer: 9000 Aalborg
- Saltvand siden?: 2007
Du kunne også tage kontakt til advokathjælp eller hvad det nu hedder og få dem til at kigge på sagen, måske med henblik på, at stævne ham indehaveren i retten, der er sikker også et par stykker af dem fra trustpilot som vil være med. Så kan vi forbrugere måske endelig statuere et eksempel over for virksomhederne, for synes sku efterhånden at der er en del i alle brancher som snyder. Og med henblik på din sag, så er du jo sikker på at vinde.DanielXavier skrev:Hej alle... er der nogen der har været forbi Tropefisk for nyligt? jeg har for nogle uger siden bestilt en skummer hos ham, og har intet hørt fra ham siden jeg fik fat i ham via tlf.
[[Redigeret af admin]]
Mit 216 liters Cube viewtopic.php?f=92&t=60170&p=579161#p579161
- Mikael R
- Eremit krebs
- Reactions:
- 16
- Postnummer: Ikke angivet
- Geografisk sted: Århus
Der er vist desværre andre der har samme, kedelige erfaring med Tropefisk i Aars. ØV!
http://www.trustpilot.dk/review/www.tropefisk.dk
http://www.trustpilot.dk/review/www.tropefisk.dk

- Kasper j.
- Rev haj
- Reactions:
- 16
Vi må da håbe at butikken snart lukker ned, så der ikke er flere, som bliver snydt af Trope-fup fra Aars.
-
- Rev Rokke
- Reactions:
- 15
Ja, det er fandme til at brække sig over..
Syntes også bare der har været så meget om sådan nogle firmaer her. Jeg fatter simpelthen ikke der enten bliver lavet en ny lov, eller stramning af regler omkring sådan noget her.
Syntes også bare der har været så meget om sådan nogle firmaer her. Jeg fatter simpelthen ikke der enten bliver lavet en ny lov, eller stramning af regler omkring sådan noget her.
- Kasper j.
- Rev haj
- Reactions:
- 16
Prøv at søge på Stofa inde på trustpilot, jeg skrev en lille anmeldelse af dem. Jeg blev snydt for ialt 1800 kr. da jeg flyttede. Jeg mener virkelig også at der seriøst brug for stramninger, for det er for let for virksomhedderne at lave de såkladte "fejl" hvor kunder, uberittiget, skal af med penge, og når det går den anden vej, nemlig at det er virksomhedderne der skal af med penge, så kan man godt indstille sig på, at måtte klage en del gange, før man får sine penge, men vi forbrugere kan desværre ikke pålægge virksomhedderne, rykkere 
Personligt stoler jeg ikke på nogen virksomhedder mere, jeg skal have at på skrift og forholder mig kritisk over for at hvad de siger og gør. Men det er da ærgeligt at det skal være sådan.

Personligt stoler jeg ikke på nogen virksomhedder mere, jeg skal have at på skrift og forholder mig kritisk over for at hvad de siger og gør. Men det er da ærgeligt at det skal være sådan.
- Mikkel E
- Rev haj
- Reactions:
- 19
- Postnummer: 8210 Århus V
- Saltvand siden?: 2006
En anden ufattelig situation er jo også at man kan starte en ny virksomhed op lige efter man er gået konkurs, hvilket så betyder at man bare nedlægger den gamle virksomhed, beholder kundernes penge, og starter derefter op igen i et andet navn.
Det er utroligt at der ikke bliver gjort noget ved sådan noget svineri!
Det er utroligt at der ikke bliver gjort noget ved sådan noget svineri!

-
- Rev Rokke
- Reactions:
- 15
Mikkel E
Ja, lige præcis, det har man også hørt rigtig meget om. Jeg syntes man bør kunne stilles til ansvar for sine handlinger, så længe det kan spores tilbage til en.
Ja, lige præcis, det har man også hørt rigtig meget om. Jeg syntes man bør kunne stilles til ansvar for sine handlinger, så længe det kan spores tilbage til en.