Farverne er ikke så gode, man kan VIRKELIG se alle de grønne farver på korallerne, når man står her i virkeligheden.
1,6 watt rå power

LarsSteen skrev:Ja det er for meget som ''månelys'' men det ser eller fedt ud.
Jeg vil prøve at tage et foto i aften / nat af mit, det lyser en del op nede på bunden af mit 530L men kun i ca. 1/3 del af bunden ved frontruden, så akvariet er helt mørkt omme bag ved.

Nå det blev ikke i aften, men jeg skal nok huske det her i weekenden.bdk skrev:LarsSteen skrev:Ja det er for meget som ''månelys'' men det ser eller fedt ud.
Jeg vil prøve at tage et foto i aften / nat af mit, det lyser en del op nede på bunden af mit 530L men kun i ca. 1/3 del af bunden ved frontruden, så akvariet er helt mørkt omme bag ved.det glæder jeg mig til mvh

Jeg har nogle giftige neongrønne caulastrea frags , hvis du ku være interesseret.DanielXavier skrev:Jeg vil lige sige, at lyset ser kraftigere ud på billederne end de er i virkeligheden.. Det er taget med mobilkamera, og det kompensere lidt for det manglene lys.
Lyset er 24 stk 5050 smd dioder, på samlet 1,6 watt. Det er muligvis lidt for kraftigt som månelys, derfor har jeg også en strip på 120 cm med de helt små smd dioder, som man dårligt kan se.. Ideen er at lave en flydende overgang, fra det normale kraftige, til det kraftige blå, og derfra til de små dioder der så lyser resten af natten.. Herefter starter det kraftige blå, og igen det kraftige normale. Jeg "styre" lyset via digitale tændsluk ure.