Det går nok

LAD HØRE!!!LarsSteen skrev:Jeg har ellers en RIGTIG go historie om Mark vedr. en skummer![]()
Det går nok
LarsSteen skrev:Jeg har ellers en RIGTIG go historie om Mark vedr. en skummer![]()
Det går nok
Haha ja den har vi grint nogen gange overHan$en skrev:LAD HØRE!!!LarsSteen skrev:Jeg har ellers en RIGTIG go historie om Mark vedr. en skummer![]()
Det går nok![]()
![]()
![]()
Hahaha! Blev det til bobler i hele baljen?Marco R skrev:Haha ja den har vi grint nogen gange over![]()
Vendte vist reaktorrøret forkert, også skummer den altså ikke, og da Lars havde/ har en magen til, så kunne han ikke helt forstå det, og var så flink at hjælpe mig på rette vej så at sige *G* Også lidt svært når der ikke var brugsanvisning til, og den tidligere ejer sagde, at den er i vinkel, og det var mit første saltvandsakvarium
Nej dog ikke men uanset hvor meget, at jeg skruede op for luftpumpen, så skummede den vist slet ikke, og der kom intet op i koppenHan$en skrev:Hahaha! Blev det til bobler i hele baljen?Marco R skrev:Haha ja den har vi grint nogen gange over![]()
Vendte vist reaktorrøret forkert, også skummer den altså ikke, og da Lars havde/ har en magen til, så kunne han ikke helt forstå det, og var så flink at hjælpe mig på rette vej så at sige *G* Også lidt svært når der ikke var brugsanvisning til, og den tidligere ejer sagde, at den er i vinkel, og det var mit første saltvandsakvarium
Epic, Priceless og what so everMarco R skrev:Nej dog ikke men uanset hvor meget, at jeg skruede op for luftpumpen, så skummede den vist slet ikke, og der kom intet op i koppen![]()
Og så begyndte Lars lige pludselig at grine, da jeg selvfølgelig sagde, hvordan den sad, og WUPTI.com, så virkede den sjovt nok som den skulle bagefter