Både manderinen og min scooter blenny spiser muslingekød o.a fra pincet, så det går fintpalamo123 skrev:Går det ok med at holde pods bestanden oppe?
De to billeder er taget på manuel M , 1/60s , f5,6 , iso200 , , manuel fokus , hvidbalance sat manuelt.klisby skrev:Hey Joekil.
Meget fine billeder.
Vil du ikke oplyse hemmeligheden bag dine billeder.
Nu har jeg forograferet og fotograferet, men mine billeder bliver meget matte når jeg tager dem direkte fra cameraet.
Vil du oplyse dine indstillinger på kameraet samt fremgangsmåde? Mange tak!
joekill skrev:De to billeder er taget på manuel M , 1/60s , f5,6 , iso200 , , manuel fokus , hvidbalance sat manuelt.klisby skrev:Hey Joekil.
Meget fine billeder.
Nu har jeg forograferet og fotograferet, men mine billeder bliver meget matte når jeg tager dem direkte fra cameraet.
Det er kun lyset fra hqi lamperne der er brugt. Objektivet er 300mm tele med makro.
Kameraet stod på stativ, og blev affyret med en trådløs udløser.
Håber det kan hjælp lidt
Det kan jeg i hvert tilfælge. Så må det kun være hvid balancen der driller mig.... Har et miks af T5 rør, så det er nok lidt triggy at ramme korrekt.joekill skrev:De to billeder er taget på manuel M , 1/60s , f5,6 , iso200 , , manuel fokus , hvidbalance sat manuelt.klisby skrev:Hey Joekil.
Meget fine billeder.
Det er kun lyset fra hqi lamperne der er brugt. Objektivet er 300mm tele med makro.
Kameraet stod på stativ, og blev affyret med en trådløs udløser.
Håber det kan hjælp lidt