Sneglen har orange føle"horn" og pigge på siden. Den er ca. 10 mm.
håber i kan hjælpe.

Du skal poke til den med din finger!DanielXavier skrev:Crown-of-thorns
A hva skal jeg ?? og hva gør den?

OK, så den har altså hud ud over dens hus? er det sådan det forståes?.. jeg kan desværre ikke lige se den mere i akvariet, men det må jeg da lige gøre. Den får lige medCrown-of-thorns skrev:Du skal poke til den med din finger!DanielXavier skrev:Crown-of-thorns
A hva skal jeg ?? og hva gør den?hvis det er en cowry snegl (som jeg tror det er) kan du få den til at trække dens mantle (hud/kød) væk fra skjoldet og først da kan den identificeres ordenligt.
Altså prik til den med din finger og se om den trækker det mørke hud væk og blotter det hus den lever i. Hvis den gør det, så tag et billede af huset, så er det meget nemmere at identificere hvilken art det er du har

Crown-of-thorns skrev:Du skal poke til den med din finger!DanielXavier skrev:Crown-of-thorns
A hva skal jeg ?? og hva gør den?hvis det er en cowry snegl (som jeg tror det er) kan du få den til at trække dens mantle (hud/kød) væk fra skjoldet og først da kan den identificeres ordenligt.
Altså prik til den med din finger og se om den trækker det mørke hud væk og blotter det hus den lever i. Hvis den gør det, så tag et billede af huset, så er det meget nemmere at identificere hvilken art det er du har

joekill skrev:Måske er det bare en stomatella, den indføres normalt med de levende sten.
Der findes en del varianter og farver.