men glæder mig over endelig at kan sætte heste i, har også en lille nålefisk på ca. 6 cm....
Jeg mener at have læst, at de sagtens godt kan gå sammen, da de, som du selv er inde på, har samme kravchris paarup skrev:hej efter revudering, og mange timers læsning på amerikanske hjemmesider har jeg også besluttet at det skal være højere, normalt siger man 3 gange hestens højde.
har du ande dyr i, eller har du prøvet med "tangål" om de kan gå sammen med dem for de skal jo have samme kriterier som søhesten. og der kommer selvfølgelig skummer i...
chris paarup skrev:hey nina hvad har du egentlig i af koraller.....??
chris paarup skrev:okay super lyder spændene, kunne mig og min kæreste kigge forbi en dag og se hestene, vi er jo næstn naboer......
Valentin skrev:Hey hey..
Nu vil jeg ikke spille klog her, men bare komme med gode råd..Har dog arbejdet med de kære væsner, og set deres færden i flere måneder i træk, hvilket var ren nydelse, så kan kun bakke op om en sådan balje..
Me som hoved regel:
2 stk søheste hvis du vil lave unger på dem, det er manden der bærer dem i sin pung under bugen, Men sætter du et par ned mere til dem, vil det forvirer det måske forelskede par, og du vil kun få en balje med de samme 4 i.. Et par der skal avles på skal have ro og fred, helst fodres tre gange dagligt og skal der par´ring rigtig igang skal du fodre med levende..
Dit akvarie du har tegnet er helt forkert, det skal være modsat, ( altså ihvertfald omkring de 60 cm ihøjden, da de svømmer op for at spise, som du selv er inde på.. Og cirkulation fra returen er mere end rigeligt, de søhesten er dårlig svømmer og SLET ikke kan klare for meget..
Man skal virkelig passe på med koraller, faktisk er der slet ikke koraller der hvor hestene lever i virkeligheden, men det er jo scært altid at gå efter..
De sidder meget stille og der er det vigtig at de har noget fisker garn eller lignende til at hænge fast i med deres haler, eller andet sjov.. En sps koral eller lignende vil måske kunne finde på at brænde din hest..
Ja velbekommen TroelsValentin skrev:Sejt sejt at se han ka få det til at køre med andre fisk.....
Glæder mig helt til at vise videoen til kæresten når hun vågner..må hellere spørge hende om hun sover..hehe..
Takker for linket lorden