Ja, for ikke så mange dage siden havde min klovn lagt æg. Så syntes anemonen at den skulle flytte sig oven på æggene og det var så enden på dem. Men nu har klovnen igen lagt æg (hedder det at lægge æg når man taler om fisk? ).
Er der noget jeg kan gøre for at få nogen som helst forventning om at yngelet vil overleve?
450 l balje >> 150 l sump m/auto vandpåfyldning >> 2 X HQI 150W 14.000K >> Deltec TS1250 >> Deltec HLP 5250 returpumpe >> Tunze Turbelle Stream Kit TS07 m/fotocelle
Nu overvejer jeg seriøst at prøve at få yngelen til at overleve/vokse. Nu har klovnen lagt æg for 5. gang den sidste 1½ måneds tid. Det ser ud til at hver gang æggene er klækket, så går der ganske få dage og der er æg igen.
Ville der være noget salg i det hvis jeg skulle have success med det?
450 l balje >> 150 l sump m/auto vandpåfyldning >> 2 X HQI 150W 14.000K >> Deltec TS1250 >> Deltec HLP 5250 returpumpe >> Tunze Turbelle Stream Kit TS07 m/fotocelle
snak med dem oppe i Hirtshals, på akvariet der. Der var en af dem som arbejdede deroppe som var aktiv her eller på NRF, for noget tid siden, og han skrev at de havde hjuldyr.