, og er blevet enig med mig selv om, at jeg vil have sort baggrund og så dække overløbet med noget DIY reefbaggrund, så der kan stå koraller osv på denne. Jeg har skaffet noget PU-lim, har en masse døde ls og til sidst har jeg koralgrus. Det er det, jeg vil bygge min baggrund af. Mit spørgsmål er så, om jeg skal lave baggrunden på et andet stykke glas, og så senere, når limen er hærdet, lime glasset med baggrunden fast på overløbet? Men binder PU-limen til glas?
, og er blevet enig med mig selv om, at jeg vil have sort baggrund og så dække overløbet med noget DIY reefbaggrund, så der kan stå koraller osv på denne. Jeg har skaffet noget PU-lim, har en masse døde ls og til sidst har jeg koralgrus. Det er det, jeg vil bygge min baggrund af. Mit spørgsmål er så, om jeg skal lave baggrunden på et andet stykke glas, og så senere, når limen er hærdet, lime glasset med baggrunden fast på overløbet? Men binder PU-limen til glas? En anden mulighed var at lave baggrunden uden noget, men kan man så hæfte denne med silicone på glasset?!(PU-lim hæftet på glas med silicone?)