så jeg begynder at fylde på da det hele så godt ud
da hele overløbet er fyldt hva sker der ?
alle gennemføringer drypper - men ok - de kunne vel lige strammes en smule extra... men så - retur løbet fucker op og der kommer virkelig meget vand.
den rør gennem føring vil bare ikke - det løber ud med vand - så ud med vandet igen.... stramming af returløbet - test igen med vand. det ser godt nok ud - i med vand - og da overløbet er fyldt ser det godt ud .... ind til 10 min senere hvor det sker igen - så jeg tømmer og strammer - tjeker at pakningen ser godt ud - og så tænker jeg - ok fuck det så smider vi et godt lag silikone udenom - for en sikkerheds skyld
men samme skidt sker igen og igen -
damne hader mig og forbander det akavrie langt ind i helevedet og jeg har en gennemføring som helt sikkert har en fabriks fejl *SUK*
og nu er ser mange liter vand på gulvet - og et eller andet sagde BANG... tror sgu damen tømmer det i nattens løb og smider mig og akavrie på porten

p*** og L**** !!! &%%#"#¤%&/
nogen i århus som har en 32 mm gennemføring de ikke skal bruge de næste par dage ? kan ikke vente en uge på koiimports levering - nu er skidtet jo sat op og der er vand i sumpen....