Hej
Ville bare høre hvad i har gjort med fisk og koraler da i flytter til støre akvarium? hvor i smider flere sten nyt sand osv. i. Der kommer vel et alge boom. Så hvad gjorde i med jeres koraler og fisk i mens? tog chancen eller?
Bruger alt mit gamle vand, sten men der kommer jo en del nye i. Hvad ville være det bedste at gøre?
fra 250L til 440L
-
- Scooter Blenny
- Reactions:
- 17
- Postnummer: 8260 Viby Jylland
- Saltvand siden?: 2008
fra 250L til 440L
Danni 

-
- Rev haj
- Reactions:
- 16
- Postnummer: 4293 Dianalund
- Saltvand siden?: 2009
Re: fra 250L til 440L
Lytter med her
Står nemlig i næsten samme situation. Skal dog ikke tilføje nye sten til mit nye akvarium.

- DDT2
- Rev haj
- Reactions:
- 18
- Postnummer: 4190 Munke Bjergby
- Saltvand siden?: 2006
- Geografisk sted: Syd- og Vestjælland
Re: fra 250L til 440L
kan kun sige hvad jeg ahr gjort de gange jeg har opgraderet eller flyttet adresse men der pakkede jeg det hele nede og gemte så meget vand som jeg nu kunne og så afsted og skynde sig at sætte det hele op og have lavet noget nyt vand og så ellers i med hele balladen og så endelig give det god tid og ro til at falde på plads men ahr deres os kostet lidt koraller men ellers ikke det vilde algeboom som jeg eller synes man høre fra folk.
Ved jan fra saltvandfyn.dk har maneg gange næsten gjort som man kan gøre med ferskvand bare klaske det hele i og så kører det. MEN siger dog ikke det er fremgangsmåden!
mvh. Kenneth
Ved jan fra saltvandfyn.dk har maneg gange næsten gjort som man kan gøre med ferskvand bare klaske det hele i og så kører det. MEN siger dog ikke det er fremgangsmåden!
mvh. Kenneth