Snydt af petgrossisten
-
- Foxface
- Reactions:
- 17
- Postnummer: 5000 Odense C
- Geografisk sted: Odense C
Snydt af petgrossisten
Jeg har betalt for nogle vare ved kontooverførsel hos Petgrossisten før påske, men jeg har intet modtaget. Jeg har prøvet at skrive, ringe og sende sms'er men de svare ikke.
Er der andre der har ligende problemer med Petgrossisten!?!
Er der andre der har ligende problemer med Petgrossisten!?!
- Olsen
- Rev haj
- Reactions:
- 18
- Postnummer: 4100 Ringsted
- Saltvand siden?: 2006
Re: Snydt af petgrossisten
Prøv at gå ind på www.Akvariesiden.dk Der er der i hvert fald mange der har handlet med Petgrossisten og måske kan folk fortælle lidt om de heller ikke kan komme i kontakt.
- Kasper j.
- Rev haj
- Reactions:
- 16
- Postnummer: 9000 Aalborg
- Saltvand siden?: 2007
Det er sku ned ad bakke for den biks 

Mit 216 liters Cube viewtopic.php?f=92&t=60170&p=579161#p579161
- Olsen
- Rev haj
- Reactions:
- 18
- Postnummer: 4100 Ringsted
Ja. Og Petgrossisten har holdt "ophørsudsalg" i nogle uger efterhånden, så hvad man får og ikke får er sikkert meget uvist.Kasper j. skrev:Det er sku ned ad bakke for den biks
- Esben
- Foxface
- Reactions:
- 15
- Postnummer: 8700 Horsens
- Saltvand siden?: 1999
Jeg tror nok at du skal få dine varer. Som sagt er de ved at lukke, og det er ejeren Morten Sommer som skal pakke varerne ved siden af hans andet job, så det går lidt i slowmotion.
Jeg har hans direkte mail her: info@petgrossisten.dk prøv at skriv til ham på den, hvis du ikke har gjort det endnu.
Mvh
Esben
Jeg har hans direkte mail her: info@petgrossisten.dk prøv at skriv til ham på den, hvis du ikke har gjort det endnu.
Mvh
Esben
Mini Reef - Facebook gruppe for saltvandsakvarister http://www.facebook.com/#!/groups/40647 ... rk_t=group
- William Jr
- Rev haj
- Reactions:
- 18
- Postnummer: 8983 Gjerlev Jylland
- Geografisk sted: Randers
- Kontakt:
Jeg tvivler på at Petgrossisten har til hensigt at ville bedrage nogen, men lange leveringstider og manglende mail respons har uden tvivl ledt til dette firmas dårlige renomé. Som har ledt til forstået bekymring hvorvidt man nogensinde ville få sine varer, eller ej!
- En ny tråd på et evindeligt uudtømmeligt emne leder ikke til nyt under solen, med alt som det altid har været. Alt er sagt stolpe op og stolpe ned og noteret, som en indsat bøn ved grædemuren. Samme bøn dog...
Jeg deler og jeg forstår dog trådstarters bekymring, men det vil næppe lede til andet end info som allerede er delt. Blot måske i andre vendinger, dog samme ting!
Jeg håber at du snart vil få dine varer. God Week-End, trods alt!
/Flemming.
- En ny tråd på et evindeligt uudtømmeligt emne leder ikke til nyt under solen, med alt som det altid har været. Alt er sagt stolpe op og stolpe ned og noteret, som en indsat bøn ved grædemuren. Samme bøn dog...
Jeg deler og jeg forstår dog trådstarters bekymring, men det vil næppe lede til andet end info som allerede er delt. Blot måske i andre vendinger, dog samme ting!
Jeg håber at du snart vil få dine varer. God Week-End, trods alt!
/Flemming.
/Flemming,
http://www.kirurgfisken.dk
- Har holdt akvarie siden jeg blev gammel nok til at kunne huske... Nu er det på retur. (!)
- Har holdt akvarie siden jeg blev gammel nok til at kunne huske... Nu er det på retur. (!)

-
- Rev haj
- Reactions:
- 17
- Postnummer: 8370 Hadsten
- Saltvand siden?: 2009
- Geografisk sted: Hadbjerg
Kan kun sige at jeg tror du bliver kontaktet eller får varen. Men der kan gå rigtig lang tid. For at sige det mildt, så er der ikke styr på en skid i den biks.
Man holder ophørsudsalg med vare man ikke aner om man har, og man går langt ud over de grænser folk normalt ville have i en handel i alle andre butikker.
Håber du får dine vare og held og lykke med det
Man holder ophørsudsalg med vare man ikke aner om man har, og man går langt ud over de grænser folk normalt ville have i en handel i alle andre butikker.
Håber du får dine vare og held og lykke med det
MVH
Martin
8370 Hadsten
Martin
8370 Hadsten
- William Jr
- Rev haj
- Reactions:
- 18
- Kontakt:

Glimrende eksempel som understreger min pointe i posten ovenfor, blot med andre ord... (!)

- Kan der bygges mere på end allerede sagt og gjort??
Ønskværdigt om tråde med kød på fik samme opmærksomhed...

/Flemming,

-
- Klovnfisk
- Reactions:
- 17
- Postnummer: 7100 Vejle
- Geografisk sted: 7100 Vejle
Jeg har gjort det samme. Han er i Kina indtil d 19, og det er derfor der ingenting er sket.. Så ro på.
Asbjørn
- Kasper j.
- Rev haj
- Reactions:
- 16
Måske skulle han lige gøre opmærksom på ekstra lang leveringstid på hans hjemmeside. Lidt tåbeligt at tage på rejse når han skal passe en forretning, og han kommer nok ikke hjem den 19. pga. at samtlige lufthavde er lukket 

- Carsten
- Rev haj
- Reactions:
- 20
- Postnummer: 3650 Ølstykke
- Saltvand siden?: 1976
- Geografisk sted: 3650 Ølstykke
Skal indrømme at jeg desværre ikke tor at I får varene. Jeg har ikke noget at hænge det på.
Men da jeg var nede og hente salt, var der da stadig varer på hylderne, men ikke så pokkers meget og det er da et par måneder siden. Og det virker ulogisk at vente med at sende allerede bestilte varer indtil der ikke er mere på hylderne.
Men da jeg var nede og hente salt, var der da stadig varer på hylderne, men ikke så pokkers meget og det er da et par måneder siden. Og det virker ulogisk at vente med at sende allerede bestilte varer indtil der ikke er mere på hylderne.
-
- Rev Rokke
- Reactions:
- 15
- Postnummer: 2750 Ballerup
- Geografisk sted: Ballerup
Jeg venter også vare fra petgrossisten.... efter bestilling, måtte jeg selv skrive til dem, om jeg kunne betale for mine vare eller hvad... Der gik lidt tid, og fik en mail om at jeg bare skulle overføre pengene.. han MENTE nok at varene var på lager, men han ville først være på lageret om mandagen, knap en halv uge efter jeg havde overført. Nu har jeg så ikke modtaget noget endnu, og jeg har nu ventet en uge yderligere..
Men jeg er sikker på jeg nok skal få mine vare.. Jeg er ikke bleg for at møde op personligt, og afhente dem.. med renter!
Magen til useriøse forhold, skal man da lede længe efter!
Men jeg er sikker på jeg nok skal få mine vare.. Jeg er ikke bleg for at møde op personligt, og afhente dem.. med renter!

Magen til useriøse forhold, skal man da lede længe efter!
- Kasper j.
- Rev haj
- Reactions:
- 16
I skal lige huske på, at hvis han erklærer petgrossisten for konkurs, så har i ikke mulighed for at få jeres penge tilbage. I kan jo tale mad banken, det kan være at de kan trække pengene tilbage.
- William Jr
- Rev haj
- Reactions:
- 18
- Kontakt:
- Suppl. til det skal han immervæk være noget af en jonglør for at kunne påvise at der er tale om et konkursboKasper j. skrev:I skal lige huske på, at hvis han erklærer petgrossisten for konkurs, så har i ikke mulighed for at få jeres penge tilbage. I kan jo tale mad banken, det kan være at de kan trække pengene tilbage.

Det stiller jeg mig meget stærkt tvivlende overfor...

/Flemming,

- Helena
- Rev haj
- Reactions:
- 17
- Postnummer: 5240 Odense NØ
- Geografisk sted: Odense NØ
Banker kan ikke trække nogetsomhelst tilbage der en gang er overført, og det siger jo sig selv, men vi kan lære ikke at handle med firmaer vi ikke kender så godt, eller bruge dem der har Paypal
Alternativet er at slæbe folk i retten, og det kan ofte ikke betale sig. 

Ingen vand i stuen, men overvejer næste træk.
- andersla
- Picasso aftrækker
- Reactions:
- 18
- Postnummer: 6580 Vamdrup
- Geografisk sted: vamdrup
- Kontakt:
jeg har handlet med ham tre gange første, eneste og sidste gang det skulle ikke undre mig hvis han blev erkleret konkurs og hans måde at behandle hans kunder kan vel snart ikke komme bag på nogen mere
-
- Foxface
- Reactions:
- 17
- Postnummer: 5000 Odense C
- Geografisk sted: Odense C
Såhar jeg fået fat i dem i telefonen. De lover det bliver sendt, så nu må vi se......
- Kasper j.
- Rev haj
- Reactions:
- 16
Helena skrev:Banker kan ikke trække nogetsomhelst tilbage der en gang er overført, og det siger jo sig selv, men vi kan lære ikke at handle med firmaer vi ikke kender så godt, eller bruge dem der har PaypalAlternativet er at slæbe folk i retten, og det kan ofte ikke betale sig.
Modtager man ikke en vare som man har betalt for over nettet, er der mulighed for at få pengene tilbage idet pbs dækker medmindre butikken er erklæret konkurt, lige som det foreksempel skete med Alfaview, hvor flere mistede op til 30.000 kr.
Hvis petgrossisten har solgt en vare han rent fysisk ikke har, ja så er der tale om bedrageri og banken kan trække pengene tilbage. Spørgsmålet er bare hvor lang tid der skal gå, før de gider.

- Nolan
- Rev haj
- Reactions:
- 19
- Postnummer: 8970 Havndal
- Geografisk sted: Demstrup
Ja, den gælder ved betaling med kreditkort o.l. men bestemt ikke, hvis betalingen sker ved bankoverførsel.Kasper j. skrev: Modtager man ikke en vare som man har betalt for over nettet, er der mulighed for at få pengene tilbage idet pbs dækker medmindre butikken er erklæret konkurt, lige som det foreksempel skete med Alfaview, hvor flere mistede op til 30.000 kr.
Hvis petgrossisten har solgt en vare han rent fysisk ikke har, ja så er der tale om bedrageri og banken kan trække pengene tilbage. Spørgsmålet er bare hvor lang tid der skal gå, før de gider.
Helena, det ville da også være vanvittigt hvis man som forbruger ingen rettighedder havde og bare måtte sige " nå dem skal jeg nok ikke handle med mere " selvfølgeligt har man mulighed for at få sine penge tilbage, det siger jo sig selv
Så er problemet nemlig dit. PBS er slet ikke indblandet i den type transaktion.
... hvis du ikke kan "overtale" modtageren til at tilbageføre pengene frivilligt eller levere varen, er der ingen anden vej, end at trække ham i retten.
/Kim