Jeg var den heldige, som fik Flamos's Pseudanthias squamipinnis

Lige et billede af den i akvariet: Fik også denne meget sjove, underlig og meget flotte sandspiser af en art

MEN hvad er det for en sjov fætter??

Her er billederne: Nogle gode bud??

Nej har lige fået den i dag af Flamos herinde fra, og han sagde, at han har fået den ind enten med bundlaget eller nogle sten, men den har været som på det sidste billede gravet ned hos hamspdiving skrev:Wow det ser mystisk ud. Har du en kalk rør orm. Der har smidt hovedet.
Steen
Ja det synes jeg godt nok også, men den er sindsyg flotspdiving skrev:Det lyder godt nok mystisk...hehe
Sådan en har jeg sgu aldrig set før.
Steen
Det var skam heller ikke mig, som gjorde detlkba skrev:Den ser spændende ud! Men jeg turde ikke tage den op i hånden hvis jeg ikke vidste hvad det er... Fedt med alle de mærkelige ting der dukker op i vores akvarier
Hejsa Ole,ole. skrev:fine bilder marco,ormen er en cirratulid
Hej igen,ole. skrev:hej marco,der er to typer af cirratulid den ene har mindst to foder tentakler forrest på hovedet som stikker op af sandet og søger føde,den anden har en hel masse og kaldes terribillidae (spagettiorm)
okay ,jeg må ha en osseMarco R skrev:Hej igen Ole,
Okay kunne efter lidt læsning, læse mig frem til RC, at de er ganske harmløse:
http://www.reefcentral.com/forums/showt ... p=16694173
Haha den er kun nede under sandet, så tvivler på, at den tager nogle, kun maden fra dem som står på bunden, som de også skriverspdiving skrev:Den er sgu da mega fed..spørsmålet er bare om du kan holde liv i den... Nu har du nok koraller til den ikke![]()
![]()
Steen
Jeg er rigtig glad for minole. skrev:okay ,jeg må ha en osseMarco R skrev:Hej igen Ole,
Okay kunne efter lidt læsning, læse mig frem til RC, at de er ganske harmløse:
http://www.reefcentral.com/forums/showt ... p=16694173
Ja den er sindsyg flot. Det var nu heller ikke mig, som tog den op med fingrene. Men en sjov lille enLarsSteen skrev:Ja den er flot i farven, jeg kender dem overhovedet ikke, men når noget er så farvestrålende som denne er, så er de tit giftige på en eler anden grund, som regel for at advare fjender, så jeg vil absolut heller ikke tage den op i hånden, allene ud fra den farve.