Hvor mange herinde er igrunden på Vortech MPXX holdet?

Jeg er lige blevet ejer af en MP40W-G2 og har netop fået den indstillet

Kenneth
- Det kunne være knas om der gjorde, så er jeg på den vogn for et forsøg også!StarF skrev:2 stk her!
Håber bare lidt på der kommer GHL styring til dem.
EcoTech Marine og GHL har vist løbende snakket om det i 2 år, ifølge hvad jeg kan finde ud af. Det er vist EcoTech Marine der holder igen. Lidt øv..William Jr skrev:- Det kunne være knas om der gjorde, så er jeg på den vogn for et forsøg også!StarF skrev:2 stk her!
Moby må kunne skaffe oplysning på dette hos GHL!?
- Glæd dig til din nye GHL kommer...
StarF skrev:EcoTech Marine og GHL har vist løbende snakket om det i 2 år, ifølge hvad jeg kan finde ud af. Det er vist EcoTech Marine der holder igen. Lidt øv..William Jr skrev:- Det kunne være knas om der gjorde, så er jeg på den vogn for et forsøg også!StarF skrev:2 stk her!
Moby må kunne skaffe oplysning på dette hos GHL!?
- Glæd dig til din nye GHL kommer...
De nye drivere skulle have en mode der hedder Nutrience Transfer Mode, hvor pumpen løbende skifter mellem settings.
http://ecotechmarine.com/wp-content/upl ... anual8.pdf se side 20
Angående min GHL så er der lidt vente tid endnu.Men skal også først have lavet ny sump, før der er plads rigtig til det hele.
Det må være denne du tænker på:StarF skrev:Jeg er meget glad for mine Vortex, de har nogle fordele, samt ulember præcis som tunze´s pumper. Skulle jeg lave akvarie igen, og havde pladsen, så kunne jeg godt tænke mig at lave en squid, og så køre sådan en dims der skifter vis åbner de forskelige huller.. (har lige glemt navnet)..
Ser ud til min sump ikke kan levers den 13, som lovet ellers.. ØV.
- Ahh, ok.
Jeg vil gerne supplere til min post ovenfor at omtalte problemer kan skyldes den Engelske filial, og den eksisterer jo heller ikke mere. (!)spdiving skrev:Det lyder sgu ikke godt...Jeg ved at Carsten fra Decocean har bestildt nogle i Canada til en kunde.
Steen