helt nyt Boyu 120l + sump
-
- Dværg kejser
- Reactions:
- 16
- Postnummer: Ikke angivet
- Geografisk sted: hjallelse 5260 odense sv
Re: helt nyt Boyu 120l + sump
er det det boyu med HQI lampe?
Ok.. var det en bitte skummer der var i ellers? ok fire blæsere? er du sikker på det? hva hedder din model nøjagtigt? er det er HS60?Whimper skrev:Min skummer er en miniflotor fra aqua medic. den er faktisk rigtig god. efter jeg har lært at styre den"passer fint til 120 liter" nej mit vand bliver ikke for varmt der sidder køler motorer i begge sider 4 stk i alt. som trækker varmen ud. Den skummer der skulle følge med er vist med motor. jeg blev anbefalet ikke at bruge den.
Den mini floter kan den nemt være der?
MVh
-
- Søstjerne
- Reactions:
- 15
- Postnummer: 9520 Skørping
- Saltvand siden?: 2009
Mini floter passer perfekt bag på i rum 3, der skal dog skiftes luftsten 1 gang pr mdr men det er 15 kr pr gang med mindre man som jeg køber en kasse af dem af gangen så sparer man penge.
Skummer der hørte med var med motor og som jeg forstod det af temmelig tvivlsom kvallitet.
Undskyld der er 2 blæsere troede der var 4 men de sidder i højre side.
Har bestilt en ny type top i østen som kommer hjem på et tidspunkt der skulle være endnu bedre køling. ((helt ny type))
Mit boyu er bygget af 3 typer. Bord 1 type, akvarie en anden og top en tredie. Og får altså ny top fra østen. Der er 3 muligheder for at åbne i top. foran til fodring. hele top og bag på til sump. Så hvad model det har er lidt svært at sige
Dette akvarie er ment som prøve hvis det lykkes for mig bliver næste projekt lidt noget andet og en del større ...
Skummer der hørte med var med motor og som jeg forstod det af temmelig tvivlsom kvallitet.
Undskyld der er 2 blæsere troede der var 4 men de sidder i højre side.
Har bestilt en ny type top i østen som kommer hjem på et tidspunkt der skulle være endnu bedre køling. ((helt ny type))
Mit boyu er bygget af 3 typer. Bord 1 type, akvarie en anden og top en tredie. Og får altså ny top fra østen. Der er 3 muligheder for at åbne i top. foran til fodring. hele top og bag på til sump. Så hvad model det har er lidt svært at sige

Dette akvarie er ment som prøve hvis det lykkes for mig bliver næste projekt lidt noget andet og en del større ...
-
- Søstjerne
- Reactions:
- 15
- Postnummer: 9520 Skørping
- Saltvand siden?: 2009
hvad hedder den skummer du har... HQI er det blå hvide rør..i så fald er det..
Billede er fra dengang den blev monteret.. skummer ikke over mere

Billede er fra dengang den blev monteret.. skummer ikke over mere