kan slettes
-
- Eremit krebs
- Reactions:
- 15
- Postnummer: 4532 Gislinge
- Saltvand siden?: 2010
-
- Rev haj
- Reactions:
- 16
- Postnummer: 7000 Fredericia
- Saltvand siden?: 2009
- Geografisk sted: Fredericia
Re: chat...
Hej Anders,anderssalt skrev:er der ikke en online chat her eller har i et andet sted i skriver sammen... er træt af at man skal vente på svar.....
Nej det er der ikke.. Det har der været engang, men det blev fjernet igen, da den ikke blev brugt særlig meget
[center]Med venlige hilsner
Marco R[/center]
[center]Link til mit nye 312 liters akvarie[/center]
[center]Link til mit gamle 200 liters akvarie[/center]
Marco R[/center]
-
- Eremit krebs
- Reactions:
- 15
Marco R skrev:Hej Anders,anderssalt skrev:er der ikke en online chat her eller har i et andet sted i skriver sammen... er træt af at man skal vente på svar.....
Nej det er der ikke.. Det har der været engang, men det blev fjernet igen, da den ikke blev brugt særlig meget
ok tak for svar.....
-
- Rev haj
- Reactions:
- 16
Det var så lidtanderssalt skrev:Marco R skrev:Hej Anders,anderssalt skrev:er der ikke en online chat her eller har i et andet sted i skriver sammen... er træt af at man skal vente på svar.....
ok tak for svar.....

Marco R[/center]
Marco R[/center]
-
- Eremit krebs
- Reactions:
- 15
jamen jeg har også et 530l som jeg har startet op for 7 dage siden, og alt er begynt og blive brunt, og det vælter frem med luftbobler fra både sten og sand, er det et godt tegn på at det køre ordentligt....?Marco R skrev:Det var så lidtanderssalt skrev:Marco R skrev:Hej Anders,anderssalt skrev:er der ikke en online chat her eller har i et andet sted i skriver sammen... er træt af at man skal vente på svar.....
ok tak for svar.....Hvad er det da, som du godt vil have hurtigt svar på da??
- J.A
- Dværg kejser
- Reactions:
- 15
- Postnummer: 9230 Svenstrup Jylland
- Saltvand siden?: 2008
Ja det er den proces som alle kommer igennem i opstrats fasen ...... tålmodighed min veeeeenn 

-
- Eremit krebs
- Reactions:
- 15
J.A skrev:Ja det er den proces som alle kommer igennem i opstrats fasen ...... tålmodighed min veeeeenn

- hougaard76
- Palet kirurg
- Reactions:
- 16
- Postnummer: 3490 Kvistgård
- Saltvand siden?: 2008
- Kontakt:
anderssalt skrev:jamen jeg har også et 530l som jeg har startet op for 7 dage siden, og alt er begynt og blive brunt, og det vælter frem med luftbobler fra både sten og sand, er det et godt tegn på at det køre ordentligt....?Marco R skrev:Det var så lidtanderssalt skrev:Marco R skrev:Hej Anders,anderssalt skrev:er der ikke en online chat her eller har i et andet sted i skriver sammen... er træt af at man skal vente på svar.....
ok tak for svar.....Hvad er det da, som du godt vil have hurtigt svar på da??
Synes os at det kunne være sjovt med en chat. hvor man kunne snakke med andre saltvands folk.
Med hensyn til din opstart. så er tålmodighed og tålmodighed og atter tålmodighed en vigtig dyd i dette forunderlige univers. jeg vil mene at i når der er gået ca 3 uger vil du opleve at dine brune alger og luftbobler vil være på retur
tillykke med din nye balje
ny eller brugt bil http://www.autonova.dk Bali http://www.tulamben.com
-
- Rev haj
- Reactions:
- 16
Ja der var J.A lige hurtigere til at svareanderssalt skrev:J.A skrev:Ja det er den proces som alle kommer igennem i opstrats fasen ...... tålmodighed min veeeeennja jeg ved det godt... jeg har lige sidet og luret på grundfos pumper der er søbestandig kunne man ikke bruge en sådan en, eller hvad...?

Jeg kan ikke helt huske, hvem det var herinde, som kører med en Grundfoss pumpe som returpumpe?

Marco R[/center]
Marco R[/center]
-
- Eremit krebs
- Reactions:
- 15
ja for de er meget billigere... har fundet en der flytter 10000l i timen til 1100....Marco R skrev:Ja der var J.A lige hurtigere til at svareanderssalt skrev:J.A skrev:Ja det er den proces som alle kommer igennem i opstrats fasen ...... tålmodighed min veeeeennja jeg ved det godt... jeg har lige sidet og luret på grundfos pumper der er søbestandig kunne man ikke bruge en sådan en, eller hvad...?
![]()
Jeg kan ikke helt huske, hvem det var herinde, som kører med en Grundfoss pumpe som returpumpe?
- Nolan
- Rev haj
- Reactions:
- 19
- Postnummer: 8970 Havndal
- Saltvand siden?: 2006
- Geografisk sted: Demstrup
Snogen kørte med Grundfos på et tidspunkt.... Jeg mener ikke han gør det mere.
/Kim
/Kim
-
- Rev haj
- Reactions:
- 16
Værsgoanderssalt skrev:J.A skrev:Ja det er den proces som alle kommer igennem i opstrats fasen ...... tålmodighed min veeeeennja jeg ved det godt... jeg har lige sidet og luret på grundfos pumper der er søbestandig kunne man ikke bruge en sådan en, eller hvad...?

http://saltvandsforum.dk/viewtopic.php? ... mpe#p86954
Marco R[/center]
Marco R[/center]