Og nogle er mere eller mindre som en anden klam "ekstramist"........William Jr skrev:- Tak for jeres indspark vedr. Android vs iphone... Det ligner et religions spørgsmål!![]()
Og nogle er mere eller mindre som en anden klam "ekstramist"........William Jr skrev:- Tak for jeres indspark vedr. Android vs iphone... Det ligner et religions spørgsmål!![]()
Lord Mike skrev:Fedt projekt du her har gang i Flemming, det må vi lige have os en snak om ved besøget![]()
Der er android software på vej fra den samme forfatter! så det bør ikke være af den grund, man vælger en iphone frem for android!Stefan skrev:Profilux III er virkelig nice... Jeg overvejer også kraftigt en iPhone - udelukkende af den grund, at der er udviklet software hertil. Overvejer dog selv at lave en applikation, som kan køres via Andriod, da jeg egentlig hellere vil eje en telefon med det styresystem.
Clauslh skrev:Kan Flemming ikke bede Admin (Erik) om at slette alle de "irrelevante" post og få tråden tilbage på sporet?
Det burde kunne lade sig gøre, efter som den version af computeren du har købt, har egen webserver. Så det burde være muligt at lave et script der henter informationerne fra den.William Jr skrev:Tak Stefan.
- Jeg havde forståelsen at den ville kunne ses integreret på kirurgfisken.dk
Med min manglende viden på dette felt er jeg ikke i stand til at udtrykke det bedre... Din beskrivelse giver dog fint mening, men jeg skrev som jeg gjorde fordi at det er StarF som har kodet min hjemmeside: kirurgfisken.dk
- Så hvis der er tale integration så ved jeg ikke hvordan...
Mvh. Flemming.
StarF skrev:Det burde kunne lade sig gøre, efter som den version af computeren du har købt, har egen webserver. Så det burde være muligt at lave et script der henter informationerne fra den.William Jr skrev:Tak Stefan.
Med min manglende viden på dette felt er jeg ikke i stand til at udtrykke det bedre... Din beskrivelse giver dog fint mening, men jeg skrev som jeg gjorde fordi at det er StarF som har kodet min hjemmeside: kirurgfisken.dk
Mvh. Flemming.
Jo, venter på følgende:William Jr skrev:StarF skrev:Det burde kunne lade sig gøre, efter som den version af computeren du har købt, har egen webserver. Så det burde være muligt at lave et script der henter informationerne fra den.William Jr skrev:Tak Stefan.
Mvh. Flemming.
Tak Mads.
- Jeg var bange for at tage munden for fuld...
Samme model du har bestilt, ikke?
- Stærkt.StarF skrev:Jo, venter på følgende:William Jr skrev:StarF skrev:Det burde kunne lade sig gøre, efter som den version af computeren du har købt, har egen webserver. Så det burde være muligt at lave et script der henter informationerne fra den.William Jr skrev:Tak Stefan.
Mvh. Flemming.
Tak Mads.
- Jeg var bange for at tage munden for fuld...
Samme model du har bestilt, ikke?
GHl profilux 3 EX
GHL 6-Channel Digital-Unit Powerbar PAP version
GHL ProfiLux View II
2x flyde kontakter
extra ph kort, samt alle prober(Salt, 2x ph, 1x redox), og kaliberings væsker.