Jeg er vant ved transport af Discus og andre ferskvandsfisk. Men hvordan transporter jeg bedst fisk samt koraler. Hvad gør i andre ifm afklimatisering ?.
/Henrik
Transport af fisk og koraler, hvordan ?
Re: Transport af fisk og koraler, hvordan ?
Bruger flamingo kasser.
Er det koldt kan et par knæk puder der afgiver varme læges ned i bunden af kassen.
Brug en passene størlse kasse så du ikke fragter en lille koral i en stor kasse.
Du kan med 100% sikkerhed få et par kasser gratis de steder du køber koraller og fisk. De vil heller end gerne af med dem. Ser du bor i Sverige. Jeg handler selv hos Zoogiganten og har fået kasser af dem flere gange.
Steen
Er det koldt kan et par knæk puder der afgiver varme læges ned i bunden af kassen.
Brug en passene størlse kasse så du ikke fragter en lille koral i en stor kasse.
Du kan med 100% sikkerhed få et par kasser gratis de steder du køber koraller og fisk. De vil heller end gerne af med dem. Ser du bor i Sverige. Jeg handler selv hos Zoogiganten og har fået kasser af dem flere gange.
Steen
-
- Dværg kejser
- Reactions:
- 15
- Postnummer: Ikke angivet
- Saltvand siden?: 2008
- andersla
- Picasso aftrækker
- Reactions:
- 18
- Postnummer: 6580 Vamdrup
- Geografisk sted: vamdrup
- Kontakt:
-
- Dværg kejser
- Reactions:
- 15
- Postnummer: Ikke angivet
- Saltvand siden?: 2008
Super - tak for in-put. Havde ellers hørt andetsteds at selve "tilvæningen/afklimatiseringen" af fisk var lidt omstændigt.
/Henrik
/Henrik