Jeg mener helt sikkert, at det er til blæserne. Jeg ved, at de kan indstilles til forskellige hastigheder i Powermodule, så er næsten helt 100 på, at den skal tilsluttes, så du selv, kan styre hastigheden på de blæsere, som sidder iSchwensen skrev:Jeg har netop hentet min nye ATI sunpower lampe, og er virkelig glad for denDer er dog en ting, som jeg ikke helt forstår, hvad skal bruges til? Med til lampen følger der en adaptor-lignende ting? Der står "SNG-1209sp" på pakken. Man kan ændre på det udgående spændingsfald (3V-12V) på denne "adaptor" (Der står switchmode på den). Denne dims, som ikke er produceret af ATI, men nærmere ligner noget man kan købe i harald nyborg, kan sættes til den boks som samler strømledningerne til én, som så videre løber op i lampen. Er der nogen, der kan fortælle mig, hvad pokker jeg skal bruge den dims til?! Jeg har overvejet, om det er til blæserne i lampen, for dem har jeg ikke set køre endnu. Håber der er én, som kan give mig et svar
Blæserne tænder bare ikke, når jeg sætter den tilMarco R skrev:Jeg mener helt sikkert, at det er til blæserne. Jeg ved, at de kan indstilles til forskellige hastigheder i Powermodule, så er næsten helt 100 på, at den skal tilsluttes, så du selv, kan styre hastigheden på de blæsere, som sidder iSchwensen skrev:Jeg har netop hentet min nye ATI sunpower lampe, og er virkelig glad for denDer er dog en ting, som jeg ikke helt forstår, hvad skal bruges til? Med til lampen følger der en adaptor-lignende ting? Der står "SNG-1209sp" på pakken. Man kan ændre på det udgående spændingsfald (3V-12V) på denne "adaptor" (Der står switchmode på den). Denne dims, som ikke er produceret af ATI, men nærmere ligner noget man kan købe i harald nyborg, kan sættes til den boks som samler strømledningerne til én, som så videre løber op i lampen. Er der nogen, der kan fortælle mig, hvad pokker jeg skal bruge den dims til?! Jeg har overvejet, om det er til blæserne i lampen, for dem har jeg ikke set køre endnu. Håber der er én, som kan give mig et svar
Okay er der ikke et sted, hvor du kan indstille den? Enten på lampen eller adapteren??Schwensen skrev:Blæserne tænder bare ikke, når jeg sætter den tilMarco R skrev:Jeg mener helt sikkert, at det er til blæserne. Jeg ved, at de kan indstilles til forskellige hastigheder i Powermodule, så er næsten helt 100 på, at den skal tilsluttes, så du selv, kan styre hastigheden på de blæsere, som sidder iSchwensen skrev:Jeg har netop hentet min nye ATI sunpower lampe, og er virkelig glad for denDer er dog en ting, som jeg ikke helt forstår, hvad skal bruges til? Med til lampen følger der en adaptor-lignende ting? Der står "SNG-1209sp" på pakken. Man kan ændre på det udgående spændingsfald (3V-12V) på denne "adaptor" (Der står switchmode på den). Denne dims, som ikke er produceret af ATI, men nærmere ligner noget man kan købe i harald nyborg, kan sættes til den boks som samler strømledningerne til én, som så videre løber op i lampen. Er der nogen, der kan fortælle mig, hvad pokker jeg skal bruge den dims til?! Jeg har overvejet, om det er til blæserne i lampen, for dem har jeg ikke set køre endnu. Håber der er én, som kan give mig et svar
Hmm det lyder underligtSchwensen skrev:Ja, men der sker stadig ingenting :s
Nej. Derfor jeg har lavet denne trådMarco R skrev:Hmm det lyder underligtSchwensen skrev:Ja, men der sker stadig ingenting :sHar du hørt de andre, som købte den samme lampe, om de virker på deres??
Okay det vidste jeg så ikkeSchwensen skrev:Nej. Derfor jeg har lavet denne trådMarco R skrev:Hmm det lyder underligtSchwensen skrev:Ja, men der sker stadig ingenting :sHar du hørt de andre, som købte den samme lampe, om de virker på deres??
Så det er til blæserne?!zimba skrev:Havde det samme forvirring med min Sunpower, men det er fordi 2 af de multi adaptor stik der er med er meget ens og min ville heller ikke køre før jeg fik det rigtige sat til. Men den kører fint nu og jeg regulerer støj niveauet på spændingen. Den er nærmest lydløs.
Karl
Ja det er det, som jeg forstår det.Schwensen skrev:Så det er til blæserne?!zimba skrev:Havde det samme forvirring med min Sunpower, men det er fordi 2 af de multi adaptor stik der er med er meget ens og min ville heller ikke køre før jeg fik det rigtige sat til. Men den kører fint nu og jeg regulerer støj niveauet på spændingen. Den er nærmest lydløs.
Karl