"MÅNEDENS AKVARIE" Se denne måneds akvarie HER.

Fremtiden, livet, universet og det hele...

Generel tråd kun omhandlende dette forum.
Brugeravatar
Hougaard
Æresmedlem
Æresmedlem
Reactions:
Indlæg: 5957
Tilmeldt: søn 13. mar 2005 22:34
19
Postnummer: Ikke angivet
Saltvand siden?: 2005
Geografisk sted: Vancouver, Canada
Kontakt:

Fremtiden, livet, universet og det hele...

Indlæg af Hougaard »

Nu hvor flytningen er veloverstået, er det vel på sin plads at fortælle lidt om hvad jeg forestiller mig for fremtiden.

Som nogen har opdaget er der kommet et par sites til henover de sidste par uger, så i dag består vores palette af følgende sites:

1. Saltvandsforum.dk

Siden du læser denne behøver denne nok ikke nærmere præsentation - men kort sagt, det største forum for vores hobby og samtidigt den største markedsplads for saltvandsudstyr og dyr. Planen er at forummet lever videre i den velkendte stil, men der bliver nok ryddet lidt op i funktioner der alligevel ikke benyttes.

2. Saltvandswiki.dk

Vores opslagsværk, det startede i august 2008 og på de 1½ år syntes jeg der er blevet akkumuleret mange flotte billeder og masser af brugbar information - især er kemidelen efterhånden superdækkende.

3. Saltvandsgalleri.dk

Nyt billedgalleri. Meningen fra min side er, at "Forum Support" medlemmer kan få en konto til saltvandsgalleri.dk - Altså en måde at sige "tak for supporten" på og samtidigt have et sted hvor det er nemt at "showcase" de fede baljer - Måske kunne saltvandsgalleri.dk også indtage en position i noget "Månedens akvarie" koncept.
Jeg syntes også billedserier fra sendinger skal på galleri i stedet for wiki, da saltvandsgalleri.dk har en super upload funktion der gør der meget nemt at uploade masser af billeder i et hug. Så butikker der er bannersponsorere kunne have en nemt og meget synlig måde at vise sendinger på.
Jeg har lavet en funktion på saltvandsgalleri.dk der "bygger" links, så det er supernemt at indsætte et billede at fra saltvandsgalleri direkte i forummet.

4. Saltvands.dk

Endnu et nyt website - et nyhedssite, som egentligt opstod fordi jeg skulle bruge en webmaster-emailadresse og pludselig lød "saltvands dk" ret fedt når man sagde det (altså uden at sige punktum) - Jeg har lavet et nyhedssite hvor formålet er at lave en dansk variant/vinkel på de ting der nu sker i ind- og udland. Men for at det skal virke kræves der selvfølgelig en passende mængde skribenter - folk der holder øjne med de udenlandske sites, måske besøger Interzoo, får udstyr til test/anmeldelse, finder de fede youtube videoer etc..
Så lad mig høre (evt. på PB) fra folk der har lyst til at være med på "Team Saltvands.dk"

Generelt

En ting jeg godt kunne tænke mig at lave på alle sites er en "supersøger", der søger på tværs af alle sites, så søger man på acropora, så får man arts information fra wiki, billeder af folks acropora fra galleri, tråde fra forummet om acropra, og nyheder fra saltvands.dk.

Konklusion

Men, dette er lige så meget et oplæg til diskussion, så hvad syntes I om mit verdensbillede, er det rigtigt, eller er det noget helt andet der skal fokuseres på?
Eller skal jeg bare "skride tilbage til serverrummet og skovle kul"..

Lad mig høre, don't be shy !

/Erik
Musiker
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 2586
Tilmeldt: man 30. apr 2007 18:02
17
Postnummer: 2100 København Ø
Saltvand siden?: 2007
Geografisk sted: København Ø

Re: Fremtiden, livet, universet og det hele...

Indlæg af Musiker »

Thumbs up! :GO . Lyder som en helt perfekt plan i mine ører..
martinknorr
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 1079
Tilmeldt: fre 21. mar 2008 20:58
16
Postnummer: 8370 Hadsten
Saltvand siden?: 2009
Geografisk sted: Hadbjerg

Re: Fremtiden, livet, universet og det hele...

Indlæg af martinknorr »

Er især vild med idéen om en søge funktion der krydser alle tre sider, det er super fedt.

Saltvands.dk er det ment som en udvidelse af det vi nu har som WWW lagt sammen med produktgennemgang herinde fra?

Men super med noget nytænkning, altid vigtigt at videre udvikle sig.
MVH
Martin
8370 Hadsten
spdiving
Reactions:

Re: Fremtiden, livet, universet og det hele...

Indlæg af spdiving »

Wow Det lyder sgu som en rigtig god plan Erik. Men pas på du ikke gaber over alt for meget og du løber sur i det.

Saltvandsgalleri.dk Er en rigtig fed idé og pisse nemt at gå til. Et minus her på siden er at folk ude fra ikke kan se billederne af ens akvarie uden at skulle logge på. Så jeg vil helt sikkert blive ved med at oploade billeder til galleriet.
Så familien også kan se billeder uden at jeg skulle oploade de samme billeder alle muglige steder på nettet.

Steen
Brugeravatar
Gzus.dk
Rev Papegøje fisk
Rev Papegøje fisk
Reactions:
Indlæg: 988
Tilmeldt: fre 31. jul 2009 08:40
14
Postnummer: 2650 Hvidovre
Saltvand siden?: 2010
Geografisk sted: Hvidovre
Kontakt:

Re: Fremtiden, livet, universet og det hele...

Indlæg af Gzus.dk »

Jeg syntes det kunne være fedt hvis man kunne dele salg/købs delen fra forummet, således at det var nemmere at overskue hvad der p.t. er til salg og at man slap for alle "bump" beskederne, samt at "indlægget skal slettes". Kunne forstille mig at :

Det blev delt op i nogle flere under-kategorier, måske noget visning med landsdel, pris osv.

At man kunne slette annoncen igen, når tingene var solgt.

Måske noget standardformular, så man hurtigt kan se om sælger sender tingene, alder, pris osv.

Ved godt man ikke kan lave den forkromede løsning, men det kunne da være et skridt i den rigtige retning :)



/Morten N
Brugeravatar
manio
Dragefisk
Dragefisk
Reactions:
Indlæg: 770
Tilmeldt: tirs 2. okt 2007 17:33
16
Postnummer: 9440 Aabybro
Saltvand siden?: 2009

Re: Fremtiden, livet, universet og det hele...

Indlæg af manio »

ang. Saltvandsgalleri.dk noget du selv har lavet fra bunden af eller ?
viewtopic.php?f=95&t=70305
Retur : JEBAO DC-12000
Pumpe FlowwolF v3.0 : JEBAO DC-12000
Cirkulation : 2 x JEBAO RW-15
Digital Flow Diverters : FlowwolF v3.0
Skimz Monzter SM 203 Skummer
UV : 2 x tmc proclear 55 watt
leifkrarup
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 1797
Tilmeldt: ons 14. mar 2007 11:55
17
Postnummer: 5000 Odense C
Saltvand siden?: 2007
Geografisk sted: Odense

Re: Fremtiden, livet, universet og det hele...

Indlæg af leifkrarup »

Lyder fedt! Jeg vil gerne være med til at videregive de ting jeg falder over, rundt omkring, på saltvand.dk
Innovative Marine 30 gallon, skummer Skim Mate Midsize , MP 10 , Kessil 350A Led.
Tidligere 250 liters: http://m.youtube.com/watch?v=6SVmvAfMTc4æ
nielsk
Jeg støtter Saltvandsforum.dk
Jeg støtter Saltvandsforum.dk
Reactions:
Indlæg: 3632
Tilmeldt: tirs 28. mar 2006 17:06
18
Postnummer: 8520 Lystrup
Saltvand siden?: 2006

Re: Fremtiden, livet, universet og det hele...

Indlæg af nielsk »

Ja det kunne være fedt hvis sælger selv kunne slette hele sin salgstråd når varen var solgt. Præics som på dba eller akvariesiden. Det ville vel også lette dig lidt?
SPS : Stability provides succes
Brugeravatar
Hougaard
Æresmedlem
Æresmedlem
Reactions:
Indlæg: 5957
Tilmeldt: søn 13. mar 2005 22:34
19
Postnummer: Ikke angivet
Saltvand siden?: 2005
Geografisk sted: Vancouver, Canada
Kontakt:

Re: Fremtiden, livet, universet og det hele...

Indlæg af Hougaard »

Her er lige en håndfuld svar...

Niels: Men er det ikke også fedt at kunne se hvad der tidligere har være handlet og priser og sådan?

Leif: Check mail

Manio: Det er bygget på Gallery3RC1 ( http://gallery.menalto.com/ )

Morten: Vi deler mange tanker, men jeg har det skidt med opdelinger, syntes ikke rigtigt det virker i praktisk - så er der blot endnu flere indlæg i de forkerte kasser - og folk der sælger en masse ting sammen skal vel heller ikke lave mange indlæg? Men et krav om udfyldt geografi for at poste i salg ville være fint?
MMartin
Rev Papegøje fisk
Rev Papegøje fisk
Reactions:
Indlæg: 962
Tilmeldt: man 20. aug 2007 16:22
16
Postnummer: 3600 Frederikssund
Saltvand siden?: 2007
Geografisk sted: 3600 Frederikssund

Re: Fremtiden, livet, universet og det hele...

Indlæg af MMartin »

Det ville også være rigtig rart hvis man kunne se hvor sælger/køber bor uden at skulle klikke sig ind på hver enkelt annonce.
Brugeravatar
Hvam
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 4736
Tilmeldt: ons 12. okt 2005 12:58
18
Postnummer: 8541 Skødstrup
Saltvand siden?: 2005
Geografisk sted: Skødstrup "Uptown"

Re: Fremtiden, livet, universet og det hele...

Indlæg af Hvam »

Gerneralt en fin plan, jeg er bare lidt i mod http://www.saltvandsgalleri.dk enlig syntes jeg det skulle ligger inde i saltvandsforum.dk for billeder er en stor del af vores debatter, især akvarietrådne! jeg er bange for at forumet vil gå lidt i stå så! desuden skal http://www.saltvandsgalleri.dk da også være for alle og ikke kun betalennede medlemmer, da dette vil begrands medlemmer og gøre det mindre intetsandt for sponsoren!
Når fatter er sur og vranten og gnaven, skal han blot have lidt ekstra kræs i maven!

Nyt 860l projekt www.saltvandsforum.dk/viewtopic.php?t=15941&highlight=
Mit opdært af klovne www.saltvandsforum.dk/viewtopic.php?f=3&t=30935
Brugeravatar
Gzus.dk
Rev Papegøje fisk
Rev Papegøje fisk
Reactions:
Indlæg: 988
Tilmeldt: fre 31. jul 2009 08:40
14
Postnummer: 2650 Hvidovre
Saltvand siden?: 2010
Geografisk sted: Hvidovre
Kontakt:

Re: Fremtiden, livet, universet og det hele...

Indlæg af Gzus.dk »

Hougaard skrev: Morten: Vi deler mange tanker, men jeg har det skidt med opdelinger, syntes ikke rigtigt det virker i praktisk - så er der blot endnu flere indlæg i de forkerte kasser - og folk der sælger en
masse ting sammen skal vel heller ikke lave mange indlæg? Men et krav om udfyldt geografi for at poste i salg ville være fint?
Kan godt se problemet med når der er salg af hele anlæg, hvor flere kategorier pludselig spiller ind. Så bevæger man sig over i en meget mere teknisk løsning, hvor man i en annonce skal kunne vælge at definere flere forskellige ting man ønsker at sælger, og at annoncen så optræder under de forskellige kategorier.

Den forkromede løsning ville være, hvor systemet kendte de fleste fiske-arter, koral-arter og teknik produkter, og man så kunne vælge dem fra forskellige lister eller definere sine egne. Så kunne man hurtigt få en kort forklaring på en fisk/produkt eller lign. når man kigger annoncer :)

Men jeg tror en god løsning på kort sigt ville være at kunne slette sine egne indlæg, og en eller form notifikation som man skal svare på fx. hver uge, for at at indlægget bliver liggende, så man slipper for de gamle annoncer, hvor tingene allerede er solgt. Samtidigt ville kravet om lokation nok også være fedt.


/Morten N
Brugeravatar
Hougaard
Æresmedlem
Æresmedlem
Reactions:
Indlæg: 5957
Tilmeldt: søn 13. mar 2005 22:34
19
Postnummer: Ikke angivet
Saltvand siden?: 2005
Geografisk sted: Vancouver, Canada
Kontakt:

Re: Fremtiden, livet, universet og det hele...

Indlæg af Hougaard »

Hvam skrev:Gerneralt en fin plan, jeg er bare lidt i mod http://www.saltvandsgalleri.dk enlig syntes jeg det skulle ligger inde i saltvandsforum.dk for billeder er en stor del af vores debatter, især akvarietrådne! jeg er bange for at forumet vil gå lidt i stå så! desuden skal http://www.saltvandsgalleri.dk da også være for alle og ikke kun betalennede medlemmer, da dette vil begrands medlemmer og gøre det mindre intetsandt for sponsoren!
Bare lige for at slå det fast, saltvandsgalleri.dk ændrer intet på den måde som billeder virker på i dag i forummet, så har man ikke en galleri konto betyder det, at man kan alt det man kan i dag. Betragt det som et ekstra tilbud, en bonus om du vil :)

Jeg ville da gerne lave gallerihosting for alle - men det er simpelhen et økonomisk spørgsmål, det fylder rigtigt meget og koster en masse båndbredde
Brugeravatar
William Jr
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 2645
Tilmeldt: lør 10. jun 2006 12:42
18
Postnummer: 8983 Gjerlev Jylland
Saltvand siden?: 2007
Geografisk sted: Randers
Kontakt:

Re: Fremtiden, livet, universet og det hele...

Indlæg af William Jr »

Jeg syntes at galleri delen er en god idé. :GO

- Er det muligt at udbygge så man med støtte kroner, eks. som gør sig gældende for picasa web album. Betaler for en størrelse album, eks: 1 GB, 5 GB osv?
På denne måde var det nemt for os som anvender denne type album at have alt samlet kun et sted!?

- Undertegnede som står for snart at udvide sit picasa album :y


/Flemming.


Tak for en god side.
/Flemming,
http://www.kirurgfisken.dk

- Har holdt akvarie siden jeg blev gammel nok til at kunne huske... Nu er det på retur. (!) ;)
Brugeravatar
Brian
Æresmedlem
Æresmedlem
Reactions:
Indlæg: 6410
Tilmeldt: tors 27. maj 2004 21:16
20
Postnummer: 7171 Uldum
Saltvand siden?: 2001
Kontakt:

Re: Fremtiden, livet, universet og det hele...

Indlæg af Brian »

Kunne Saltvands.dk ikke lige så godt blot have været en katagori på foraet ? Som www katagorien ?

Ang galleri så er nettet altså så stort og mangfoldigt at bruger betaling = bruger flugt ! Hvorfor betale for noget man kan få gratis andet steds ?

Ang salg og ikke se salg, så skal det blot laves så man via sit UCP selv kan vælge hvilke katagorier man vil se aktive indlæg fra. Slet af salgstråde sker automatisk efter 30 dage alligevel pt, så brugeren kunne vel også gøre det ?

Blot lidt cent fra en der ikke er her længere :D
Mvh
Brian

Startede saltvand i 2001, startede forummet i maj 2004, solgte 1300 liters baljen i 2009-10 og venter nu på bedre tid om XX antal år til at starte igen :)
Brugeravatar
Olsen
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 2638
Tilmeldt: ons 10. maj 2006 13:39
18
Postnummer: 4100 Ringsted
Saltvand siden?: 2006

Re: Fremtiden, livet, universet og det hele...

Indlæg af Olsen »

Mange spændende initiativer, Hougaard. Når jeg lige læser det så virker det som om at galleriet er en smule dobbelt, da man jo også kan uploade billeder her på forum.
Brugeravatar
Helena
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 2011
Tilmeldt: fre 5. okt 2007 22:02
16
Postnummer: 5240 Odense NØ
Saltvand siden?: 2007
Geografisk sted: Odense NØ

Re: Fremtiden, livet, universet og det hele...

Indlæg af Helena »

Jeg kan godt lide galleri tanken :wink: Så er der frisk inspiration at hente uden at skulle lede så meget :K og vil man gerne vise sit akvarie frem til familie og venner i fjernøsten, så er det noget nemmere at henvise til :biggrin:
Ingen vand i stuen, men overvejer næste træk.
Brugeravatar
William Jr
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 2645
Tilmeldt: lør 10. jun 2006 12:42
18
Postnummer: 8983 Gjerlev Jylland
Saltvand siden?: 2007
Geografisk sted: Randers
Kontakt:

Re: Fremtiden, livet, universet og det hele...

Indlæg af William Jr »

Olsen skrev:Mange spændende initiativer, Hougaard. Når jeg lige læser det så virker det som om at galleriet er en smule dobbelt, da man jo også kan uploade billeder her på forum.
Det var for den del jeg så som en smart pendant til eks. picasa. Men som naturligvis skal ses som et tilbud... Picasa er et gratis tilbud, men kun t.o.m 1 GB.

- Det var da smart og nemmere at flette med upload her til siden?

Blot min mening :Peace:
/Flemming,
http://www.kirurgfisken.dk

- Har holdt akvarie siden jeg blev gammel nok til at kunne huske... Nu er det på retur. (!) ;)
Brugeravatar
Hougaard
Æresmedlem
Æresmedlem
Reactions:
Indlæg: 5957
Tilmeldt: søn 13. mar 2005 22:34
19
Postnummer: Ikke angivet
Saltvand siden?: 2005
Geografisk sted: Vancouver, Canada
Kontakt:

Re: Fremtiden, livet, universet og det hele...

Indlæg af Hougaard »

Er meget i i tvivl omkring saltvandsgalleri.dk - Er ikke sikker på at jeg kan levere den kapacitet der skal til for at alle vil være glade og gallery3 (som systemet er baseret på) mangler stadig nogle funktioner til at styre den slags...

Skulle man i stedet lave en nem måde at linke til andre galleri websites ?
Musiker
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 2586
Tilmeldt: man 30. apr 2007 18:02
17
Postnummer: 2100 København Ø
Saltvand siden?: 2007
Geografisk sted: København Ø

Re: Fremtiden, livet, universet og det hele...

Indlæg af Musiker »

Jeg bruger mest links til billeder placeret på mit eget domæne. Det funker helt ok..
Eksempel:
Billede
spdiving
Reactions:

Re: Fremtiden, livet, universet og det hele...

Indlæg af spdiving »

Kunne man ikke få alle til at oploade billederne på saltvandsgalleri.dk og linke billederen her ind. Det fede ved et galleri er at man ikke behøver at lede imellem flere indlæg i en tråd for at finde et bestemt billede. Men istedet hurigt kan få et overblik over alle billederne på saltvandsgalleri.dk.

Bare en tanke. Det virkker også fra saltvandsgalleri.dk

Billede

Steen
Brugeravatar
Hougaard
Æresmedlem
Æresmedlem
Reactions:
Indlæg: 5957
Tilmeldt: søn 13. mar 2005 22:34
19
Postnummer: Ikke angivet
Saltvand siden?: 2005
Geografisk sted: Vancouver, Canada
Kontakt:

Re: Fremtiden, livet, universet og det hele...

Indlæg af Hougaard »

Men lad mig høre to tal fra jer:

1. Ønsket maximum fil størrelse
2. Ønsket maximum antal billeder pr. bruger

Og i begge dele, hvor små/lidt er acceptabelt ?
spdiving
Reactions:

Re: Fremtiden, livet, universet og det hele...

Indlæg af spdiving »

Man kan godt oploade fornuftige billeder i en størlse af 150kb.

Så jeg ville sætte MAX og MIN på 150KB

Ved ikke hvor mange billeder pr. bruger det er svært at sige men også død ierterne at miste billeder bare pga. for lidt plads.

Så jeg har ingen ide og skyder i tåge 200 stk. For Der kan helt sikkert godt findes billeder som sagens kunne blive slettet.

Steen
Brugeravatar
Bruno
Picasso aftrækker
Picasso aftrækker
Reactions:
Indlæg: 616
Tilmeldt: fre 6. jan 2006 12:48
18
Postnummer: 4700 Næstved
Saltvand siden?: 2006
Geografisk sted: Næstved

Re: Fremtiden, livet, universet og det hele...

Indlæg af Bruno »

spdiving skrev:Man kan godt oploade fornuftige billeder i en størlse af 150kb.

Så jeg ville sætte MAX og MIN på 150KB

Steen
Et maximum på 150KB syntes jeg også vil passe fint, men at have minimum på, er vel ikke særlig hensigstmæssigt? især ikke et, der ligger på det samme som (eller tæt på) maximum.
spdiving
Reactions:

Re: Fremtiden, livet, universet og det hele...

Indlæg af spdiving »

Bruno skrev:
spdiving skrev:Man kan godt oploade fornuftige billeder i en størlse af 150kb.

Så jeg ville sætte MAX og MIN på 150KB

Steen
Et maximum på 150KB syntes jeg også vil passe fint, men at have minimum på, er vel ikke særlig hensigstmæssigt? især ikke et, der ligger på det samme som (eller tæt på) maximum.

hehe....Selvfølig skal der ikke være minimum på hvad et billede skal fylde... Det var en fejl....hehe

Steen
Brugeravatar
Bruno
Picasso aftrækker
Picasso aftrækker
Reactions:
Indlæg: 616
Tilmeldt: fre 6. jan 2006 12:48
18
Postnummer: 4700 Næstved
Saltvand siden?: 2006
Geografisk sted: Næstved

Re: Fremtiden, livet, universet og det hele...

Indlæg af Bruno »

spdiving skrev:
Bruno skrev:
spdiving skrev:Man kan godt oploade fornuftige billeder i en størlse af 150kb.

Så jeg ville sætte MAX og MIN på 150KB

Steen
Et maximum på 150KB syntes jeg også vil passe fint, men at have minimum på, er vel ikke særlig hensigstmæssigt? især ikke et, der ligger på det samme som (eller tæt på) maximum.

hehe....Selvfølig skal der ikke være minimum på hvad et billede skal fylde... Det var en fejl....hehe

Steen
:hehe: :Peace:
Brugeravatar
Carsten
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 35612
Tilmeldt: tirs 1. jun 2004 22:51
20
Postnummer: 3650 Ølstykke
Saltvand siden?: 1976
Geografisk sted: 3650 Ølstykke

Re: Fremtiden, livet, universet og det hele...

Indlæg af Carsten »

Noget helt andet som jeg savner meget, og det er vores gamle noter.
Brian lovede at de ville komme igen, men jeg har aldrig fundet dem igen.

Selvfølgelig kan man sagens oprette et dokument i word, eller lign. Men når man så sidder på arbejde, er det jo ikke meget bevendt.
Brugeravatar
Hougaard
Æresmedlem
Æresmedlem
Reactions:
Indlæg: 5957
Tilmeldt: søn 13. mar 2005 22:34
19
Postnummer: Ikke angivet
Saltvand siden?: 2005
Geografisk sted: Vancouver, Canada
Kontakt:

Re: Fremtiden, livet, universet og det hele...

Indlæg af Hougaard »

Carsten skrev:Noget helt andet som jeg savner meget, og det er vores gamle noter.
Brian lovede at de ville komme igen, men jeg har aldrig fundet dem igen.

Selvfølgelig kan man sagens oprette et dokument i word, eller lign. Men når man så sidder på arbejde, er det jo ikke meget bevendt.
nem løsning: (Nu hvor PB grænsen er sat til 200 pr. folder) - Lav en folder og skriv en PB, tryk på gem i stedet for send - Viola, så har du noter !
Brugeravatar
StarF
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 6663
Tilmeldt: fre 6. apr 2007 15:04
17
Postnummer: 9530 Støvring
Saltvand siden?: 2007
Geografisk sted: Støvring

Re: Fremtiden, livet, universet og det hele...

Indlæg af StarF »

gad godt grænsen kunne sættes til 200kb - 250kb.. ved godt det løber op i en del. Men hvis man nu gerne vil vise fullshots af sit akvarie i god opløsning f.eks.
Brugeravatar
Hougaard
Æresmedlem
Æresmedlem
Reactions:
Indlæg: 5957
Tilmeldt: søn 13. mar 2005 22:34
19
Postnummer: Ikke angivet
Saltvand siden?: 2005
Geografisk sted: Vancouver, Canada
Kontakt:

Re: Fremtiden, livet, universet og det hele...

Indlæg af Hougaard »

StarF skrev:gad godt grænsen kunne sættes til 200kb - 250kb.. ved godt det løber op i en del. Men hvis man nu gerne vil vise fullshots af sit akvarie i god opløsning f.eks.
Ja, jeg er stadig i gang med at tilrette uploaderen til saltvandsgalleri.dk (jaja, Rom blev ikke brygget på en dag) - så der er indbygget resizer, jeg tror det ender med at blive den vej rundt.... Mere om det når vi når efteråret..
Låst

Tilbage til "Forum generelt"