Fredelige, det er jo kejsere. Min cola kirurg var lige lidt efter dem da de ankom, men svømmer de rundt med kirurger uden ballade. Men de er også små i forhold til dem.
De er bare så lækre de der Genichanthus. Har selv en G. lamarck
De er ikke kun meget fredelige, de er også de eneste som er reefsafe
Derudover bliver de heller ikke så store som de andre kejsere.
Fredelige, det er jo kejsere. Min cola kirurg var lige lidt efter dem da de ankom, men svømmer de rundt med kirurger uden ballade. Men de er også små i forhold til dem.
De er da bare kønne
Hvad ligger sådan nogle på af pris, og er de til at få hjem??
Jeg så et billed fra Petsupply's sidste sending at han havde fået en G. lemark hjem.
Reg med at den ligger på et par hundrede. De Bellus som Erik har købt, er en del dyrere
Carsten skrev:Jeg så et billed fra Petsupply's sidste sending at han havde fået en G. lemark hjem.
Reg med at den ligger på et par hundrede. De Bellus som Erik har købt, er en del dyrere
Carsten skrev:Jeg så et billed fra Petsupply's sidste sending at han havde fået en G. lemark hjem.
Okay hvad er en del dyrer??
Nok imellem 800 og 1500 alt efter str. jeg har set dem til 1900.- ja pr. stk.
Erik : blærerøv de er bare vildt flotte tillykke med dem ............ bare de gik her
Land og dyr har også liget fået en ud farvet Genicanthus bellus hjem, og hold da kæft den nice de bliver bestemt ikke grimmere af at få de blå og røde farver også
Når fatter er sur og vranten og gnaven, skal han blot have lidt ekstra kræs i maven!
Hvam skrev:Land og dyr har også liget fået en ud farvet Genicanthus bellus hjem, og hold da kæft den nice de bliver bestemt ikke grimmere af at få de blå og røde farver også
Hvam skrev:Land og dyr har også liget fået en ud farvet Genicanthus bellus hjem, og hold da kæft den nice de bliver bestemt ikke grimmere af at få de blå og røde farver også