Nu havde jeg ellers taget et billede af den. Men det er for stort til at lægge ind, så det skal gøres mindre og det kan jeg HELLER IKKE finde ud af...

Har fundet en manual på tunzes hjemmeside det er jo engelsk tysk eller italiensk, og forstår det ikke...
gud hvor føgler jeg mig dog hjælpeløs...
Men hvis i ville hjælpe mig lidt på vej med opsætningen og evt forklarer hvordan den fungerer..(så finder jeg selv en der kan hjælpe mig med at minske mine billeder).
1. Hvordan skal den sidde lige over eller under overfladevandet, med risttoppen ?
2. Hvordan fungerer controlleren ? der er to ledninger i, en master og en slave benyttes de begge eller kun den ene.
3. food timer ?
4. photo cell?
5. så er der en (grå boks) tunze 7240.27 transformer( her skal master eller slave stikket sidde), der går en ledning til selve boksen og en anden der sidder i en (sort rund) tunze 7410.602, fra denne går der en ledning med strøm stikket. Hvad sker der lige i de 2 bokse der ???
Ja,, som i kan se har jeg brug for en grundig produkt gennem gang her. Ja i må godt grine af mig..Men i kender det vel, (i den her mandehørm) KVINDER og TEKNIK

men jeg bliver altså nød til, at ha det skåret godt og grundigt ud i pap... Så tag udfordringen op....
Så fik jeg hjælp til billedet, jeg skal nok selv få det lært..