endnu engang osmose
- andersla
- Picasso aftrækker
- Reactions:
- 18
- Postnummer: 6580 Vamdrup
- Geografisk sted: vamdrup
- Kontakt:
endnu engang osmose
hej
mit osmose anlæg syntes jeg ikke virker som det skal. mit hapiks filter blev rimeligt hurtig brugt så det har jeg fjernet og bestilt noget nyt. når jeg så bare køre med anlægget uden det giver det til at starte med en høj tds 1700 efter ca 15 minutter er den på ca 20 kan det passe at menbranen skal køre så længe inden den laver noget ordenligt vand man kan bruge anlægget er købt i januar og er dette.
http://www.waterpilot.com/catalog/produ ... ts_id=1754
nogen der har en ide om hvad der er galt
mit osmose anlæg syntes jeg ikke virker som det skal. mit hapiks filter blev rimeligt hurtig brugt så det har jeg fjernet og bestilt noget nyt. når jeg så bare køre med anlægget uden det giver det til at starte med en høj tds 1700 efter ca 15 minutter er den på ca 20 kan det passe at menbranen skal køre så længe inden den laver noget ordenligt vand man kan bruge anlægget er købt i januar og er dette.
http://www.waterpilot.com/catalog/produ ... ts_id=1754
nogen der har en ide om hvad der er galt
- StarF
- Rev haj
- Reactions:
- 18
- Postnummer: 9530 Støvring
- Saltvand siden?: 2007
- Geografisk sted: Støvring
Re: endnu engang osmose
mon ikke det er det "gamle" vand du måler den høje tds i? altså det vand der blive ri anlæget, og det der kommer ud i det første stykke tid det køre.
- andersla
- Picasso aftrækker
- Reactions:
- 18
- Kontakt:
problemet er jo bare at jeg bruger anlægget til at fylde vand på automatisk det var jo derfor at jeg købte et anlæg med magnetventil
- andersla
- Picasso aftrækker
- Reactions:
- 18
- Kontakt:
jeg har en ide om at det er membranen der er færdig men det burde den jo ikke være efter 2 mdr.
-
- Dværg kejser
- Reactions:
- 16
- Postnummer: 5900 Rudkøbing
har samme problem med mit osmose anlæg fra sidst i januar har dov ikke en tds måler men måler det samme fosfat indhold både før og efter resin filteret. http://saltvandsforum.dk/viewtopic.php? ... ot#p325647 har også problemer.. så tænker at måske waterpilot har fået en dårlig sending
- StarF
- Rev haj
- Reactions:
- 18
- Postnummer: 9530 Støvring
- Saltvand siden?: 2007
- Geografisk sted: Støvring
der må slet ikke være fosfat indhold i drikke vandet!! hvis du har det, burde du nok ringe til vandværket.
- andersla
- Picasso aftrækker
- Reactions:
- 18
- Kontakt:
jeg har mailet lidt til dem de sidste dage hvor de sage at harpiksen nok var opbrugt nu har jeg så skrevet en mail mere til dem da det ikke kan være rigtig at det skal køre i lang tid inden vandet er nogenlunde det er uden harpiks jeg tror det er membranen det er galt med.
-
- Dværg kejser
- Reactions:
- 16
- Postnummer: 5900 Rudkøbing
kan godt være vi ikke må have det men det har vi altså men resin filteret burde tage den smule der nu skulle være
- andersla
- Picasso aftrækker
- Reactions:
- 18
- Kontakt:
zengle skrev:kan godt være vi ikke må have det men det har vi altså men resin filteret burde tage den smule der nu skulle være
det forstår jeg ikke lige