Hejsa tillykke med det.... Det ser rigtig fint ud og når korallerne har foldet sig ud bliver det helt kanon, Jeg har selv startet et 128l Boyu op for en mån siden som jeg skal have søheste... Glæder mig til flere billeder når de er helt foldet ud ;-D
Tilykke med baljen.
Desvære syndes jeg ikke rigtig om din sten sætning efter min mening er der alt for mange sten i akvariet de fylder for meget og det gør at senere hen bliver det mega svært at finde steder til koraller.
Så jeg ville nok tage et par af dem ud og hvis det er fordi det er store sten så giv dem en tur med en hammer så de bliver lidt mindre.
Når du begynder med koraller så vælg nogle der ikke er så store for i et lille akvarie bliver pladsen hurtig brugt. En fordel ved at købe fragtmenter er de er meget billige i forhold til at købe store i en butik.
Hej det er for at få mere flow på dit overflade vand , da dit kammer i bag ellers ville blive fuldt med vand fra de andre riste først hvis de står åbne
Jeg har også et boyu 58l, og jeg har lukket alle riste med koralklister, også det meste af overløbet. På denne måde får jeg faktisk kun overfladevandet skiftet ud.
Men det krævede at jeg skar lidt af plastikken af, da overfladen ellers vil 'klistre' fast i plastikken i overløbet
Sig til hvis det ikke giver mening. Jeg kan evt tage lidt flere billeder