Steen
spdiving skrev:HAHA...Kun en tåbe køber akvarie hos Akvirudstyr....![]()
... Køber man generalt ind der ude er man også klar til at betale prisen....
![]()
![]()
![]()
Steen
RedSea skrev:nej, er ikke i familie med nogen fra akvarieudstyr, kender Martin men ikke engang godt nok til at have hans nummer kodet ind på min mobil. Men ret skal sku være ret. Hvis man ødelægger noget, så skal man sku ikke prøve at klantre butikken for det senere.
Akvariet var ikke flækket da det blev hentet. Det flækkede da det blev knaldet ind i siden på min bil. Jeg så det flække, men eftersom at køberen spurgte sin kammerat om der var sket noget og denne sagde nej, så holdt jeg min kæft. Havde allerede brugt rigelig tid på at hjælpe køberen med at hente hans akvarie...
Anyway, im out. Gider ikke kommentere mere på det.
martin L skrev:RedSea skrev:nej, er ikke i familie med nogen fra akvarieudstyr, kender Martin men ikke engang godt nok til at have hans nummer kodet ind på min mobil. Men ret skal sku være ret. Hvis man ødelægger noget, så skal man sku ikke prøve at klantre butikken for det senere.
Akvariet var ikke flækket da det blev hentet. Det flækkede da det blev knaldet ind i siden på min bil. Jeg så det flække, men eftersom at køberen spurgte sin kammerat om der var sket noget og denne sagde nej, så holdt jeg min kæft. Havde allerede brugt rigelig tid på at hjælpe køberen med at hente hans akvarie...
Anyway, im out. Gider ikke kommentere mere på det.
siger du at du så det flække uden at sige noget ??