[quote="kimjessen"]Ser i der er nok nogen der vil tage det her som et surt opstød men jeg har beslutet at det ikke vil blive postet aligevæld, der er viis folk der ikke kun tager mine ider som DIY til dem der vil byge selv men også vil lave lidt profit på det, det er ikke min hensigt, jeg er her for at hjælpe anderer med deres problemer og ikke for 3-4 dage efter se nogle anderer gører mig kunsten efter for så at tage pænge for det, Jeg har der for beslutet at de merer avancered ider, bliver kun groft skitseret, og rasten må i så selv tænke jer til, jeg bruger ikke masser af timer på at udtænke noget som jeg så lever gratis, til en andens fordel, og økonomisk vinding.
Håber på alles forståelse.
At jeg selv påtænker at tjæne pænge på mine egne ider har jeg forhåbent ligt lov til.
PS hvis der er nogen der vil starte en diskution mht. disse linier så bliver det ikke komenteret fra mig. dette er min endegyldige holdning og kan ikke ænderes.[/quote
Er det ikke hykleri Kim, (ønsker ikke diskussion, men dette er bare min kommentar) artiklen er under DYI - med opfordring/overskrift byg din egen
skummer!! Hva så - skulle det være et reklame indlæg!! og at andre kan lave et bedre resultat der kan sælges - specielt set i lyset af den jeg har set du har lavet og taget penge for. Jan