Det glæder jeg mig rigtig til at se i aktion

Det ser spændende ud, det ligner jo meget godt det du har snakket om - glæder mig til at se det i virkelighedenMunthe skrev:Ja så kom det i hus, der skulle 3 mand og to kvinder til at få det ind af den fransk altan gelænder blev dog taget af, her er det så 373 L x 30 D x 35 H = ca. 392 L.
![]()
Kan lige tilføje, at da jeg kom og skulle hente det var der ikke boret hulså jeg måtte lige vente 15-20 min på det.
Tror jeg er gået lidt galt i byen herMunthe skrev:Imens vi venter på at det nye kommer kan vi da lige kikke lidt på de gamle.
Nææ, men der er i den forstand ingen forskel på det du gør og det jeg foreslår - Der vil altid være en strøm imod overløbet så længe du kun har et.Munthe skrev:Det er jo ikke en å jeg prøver at lave.
Det vil du netop kunne gøre med mit forslag, så har du hele returpumpens kapacitet på hele "strækningen" og så kan du sætte dine cirkulations pumper til at blæse modsat.Munthe skrev:Jeg håber at det kan spare mig for nogle cirkulationspumper og der af strøm, da jeg kan justere strømretning og hastighed på vandet.
Ja det er rigtig nok. men på denne måde kan jeg styre mine 4 udløb mod mine sten. Jeg forstår godt det du siger, men alt andet lige så kommer mit vand da til mit overløbHougaard skrev: Nææ, men der er i den forstand ingen forskel på det du gør og det jeg foreslår - Der vil altid være en strøm imod overløbet så længe du kun har et.
Det er også det som er min plan.Hougaard skrev: og så kan du sætte dine cirkulations pumper til at blæse modsat.
Jo Tak for det.Hougaard skrev:tillykke med "dåben"
Et tomt akvarium hvor der kun er kommet vand i, er vist ikke det mest interessante at se foto af.AndersNT skrev:Ja tillykke! Men når vi nu ikke var inviteret til festen, burde du så ikke smide nogle billeder op?
Tak for det Ole, men hvordan går det med dit ?.ole. skrev:fedt munthe,endelig
Munthe skrev:Tak for det Ole, men hvordan går det med dit ?.ole. skrev:fedt munthe,endelig
Her er den først seriøse måling af det ny starte akvarium.
Redox er lav da den først er sat til idag.
Yes Microsoft Excel.laursen skrev:Munthe skrev:Tak for det Ole, men hvordan går det med dit ?.ole. skrev:fedt munthe,endelig
Her er den først seriøse måling af det ny starte akvarium.
Redox er lav da den først er sat til idag.
Det var godt nok et fint skema du har der, er det et regneark?